رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 206064

خبر ترامپ از تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

نامزد جنجالی انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا تاکید که به دلایلی در بسیاری از مراکز رای گیری در روز 8 نوامبر تقلب صورت خواهد گرفت.

ترامپ.jpg
دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواهان چند ساعت بعد از اینکه مایک پنس معاونش گفته بود که هر نتیجه‌ای در انتخابات رقم بخورد مورد پذیرش است گفت که در بسیاری از مراکز رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری تقلب خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتخابات در بعضی از حوزه‌های راگیری علیه وی است انتخابات 8 نوامبر را غیرعادلانه خواند.

مایک پنس پیش از این در مصاحبه با شبکه ان بی سی گفت: علیرغم جانبداری رسانه‌ها از رقیب ترامپ آنها صددرصد نتیجه انتخابات را خواهند پذیرفت.

ترامپ در اکانت توئیتر خود نوشت: انتخابات 8 نوامبر به دلیل کار نادرست رسانه‌هایی که اهل تحریف هستند و برای پیروزی هیلاری کلینتون متقلب فشار می‌آورند همراه با تقلب خواهد بود. وی همچنین نوشته است که در بسیاری از مراکز رای گیری تقلب صورت خواهد گرفت؛ این غم انگیز است.

وی روز شنبه نیز کلینتون را به دوپینگ و مصرف مواد مخدر در خلال مناظرات انتخاباتی متهم کرد.

نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا که اخیراً با اتهامات رسوایی اخلاقی روبرو شده است، در یک گردهمایی انتخاباتی در مقابل طرفدارانش در «پورتسموث» ایالت «نیوهمپشایر» تأکید کرد که قبل از برگزاری سومین و آخرین مناظره انتخاباتی با رقیب دموکراتش یعنی «هیلاری کلینتون»، از آنها آزمایش «دوپینگ» گرفته شود.

وی در استدلال این گفته های خود به قوای جسمانی کلینتون که بارها مورد تمسخر قرار داده بود، اشاره کرد و گفت که هیلاری در دومین مناظره انتخاباتی بسیار سرحال بود اما آخر مناظره به زور خودش را به خودرویش رساند بنابراین قبل از برگزاری مناظره سوم که قرار است روز چهارشنبه هفته جاری برگزار شود، باید از دو نامزد تست دوپینگ گرفته شود.

ترامپ در اینباره توضیح داد: «فکر می‌کنم او واقعاً سرحال و پر از هیجان بود و او چهارشنبه شب نیز خود را تقویت و پرهیجان خواهد کرد. ما مثل ورزشکاران هستیم. اینطور نیست؟ نگاه کنید، من 17 سناتور، فرماندار و تمامی این افراد را شکست دادم...ورزشکاران آزمایش دوپینگ می‌دهند. من فکر می‌کنم که ما هم باید قبل از مناظره آزمایش دوپینگ بدهیم. چرا نباید چنین کاری بکنیم؟».

رویترز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها