رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 206160

بدهی ۱۰۰ میلیاردی باشگاه پرسپولیس

ساعت 24-عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بدهی‌های این باشگاه را بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان دانست و گفت‌: با مدیریت خوبی که انجام شده این بدهی‌ها به ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

8
حمید گرشاسبی، عضو هیات رییسه پرسپولیس در همایش پیاده روی امروز (دوشنبه) کارکنان وزارت ورزش و جوانان در هفته‌ "تربیت ‌بدنی"، در رابطه با آخرین وضعیت پرسپولیس از نظر اسپانسر اظهار کرد: در حال‌ حاضر مشکلی از نظر اسپانسر مشکلی باشگاه پرسپولیس ندارد و بحث تبلیغات دور زمین نیز که با مشکل مواجه شده بود، خوشبختانه طی جلسه‌ای که روز گذشته به همراه سرپرست پرسپولیس، مدیرعامل باشگاه استقلال و مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال داشتیم به توافقات خوبی رسیدیم که بحث تبلیغات لیگ برتر فوتبال را حل کنیم و دیگر مشکلی برای تبلیغات سامانه هواداری نداشته باشیم. در این زمینه هماهنگی‌های لازم به دست آمده است تا دوباره برنامه اسپانسر به اجرا در آید. البته این منوط به همکاری خوب سازمان صدا و سیما است که قرار شده تاج در این زمینه پیگیری‌های لازم را به طور جد انجام دهد تا مشکلی دیگر از نظر تبلیغات نداشته باشیم.

وی در خصوص وضعیت بیرانوند و فراخوانده شدن وی به دادگاه، گفت‌: در این زمینه مورد خاصی نبوده و اگر مشکل خاصی درباره بازیکنان ایجاد شده باشد تا به الان چیزی به ما اعلام نشده است.

عضو هیات رییسه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرسپولیس، خاطر نشان کرد: برخی از علاقمندان و به ویژه‌ رسانه‌ها اگر به مسائل حاشیه‌ای زیاد نپردازند تیم پرسپولیس سیر صعودی خوبی را طی می‌کند و سرمربی تیم با هماهنگی که با کادرفنی دارد این تیم را برای موفقیت در لیگ برتر هدایت می‌کند. قطعا همه تیم‌های بزرگ به ویژه‌ پرسپولیس در اوج شکوفایی قرار دارند و اگر حاشیه‌ای به بازیکنان و به ویژه‌ باشگاه وارد نشود، هیات مدیره با هماهنگی مدیرعامل سعی می‌کند تا روند رو به رشد را حفظ کند. در حال‌ حاضر شرایط خوبی در باشگاه پرسپولیس حاکم است و سیر موفقیت‌آمیز خود را در لیگ طی می‌کند.

وی در پایان سخنان خود در رابطه با بدهی های باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس در گذشته بدهی‌های کلانی داشت و این بدهی‌ها در پرسپولیس به حدی تلمبار شده بود که واقعا باشگاه را دچار مشکلات زیادی کرده بود. ما سعی کردیم طوری این بدهی‌ها را مدیریت کنیم که برخی از آنها به صورت توافقی حل شد و برخی دیگر از بدهی‌ها را هم را پرداخت کردیم. عمده بدهی‌های باشگاه پرسپولیس مربوط به بدهی‌های مالیاتی و سایر موارد بود. باشگاه پرسپولیس بالای ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی داشت که با مدیریت خوبی که انجام دادیم در حال‌ حاضر این بدهی به حدود ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده است که امیدواریم که بتوانیم این بدهی را نیز به خوبی مدیریت کنیم.

‌ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها