رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 206498

(تصاویر) بهترین مناظر برای گرفتن سلفی

ساعت ۲۴- برای یک سلفی خوب چه مواد اولیه ای لازم است؟ یک گوشی با دوربین خوب، یک جمع خوب و یک منظره ی جذاب، دو مورد اول به خودتان مربوط است ولی برای مورد سوم این مناطق بی نظیر به شما پیشنهاد می شود.

عکس اصلی
dir="RTL">چشمه ی تور

چشمه ی تور:

چشمه ی تور در ساحل اورگان واقع شده و یک آبگیر بسیار عظیم به حساب می آید و اگرچه بی انتها نیست ولی بسیار زیباست.

چشمه ی آب گرم یلواستون

چشمه ی آب گرم یلواستون:

ان چشمه ی آب گرم زیبا بزرگترین چشمه ی آب گرم آمریکاست و از نظر ابعاد سومین در جهان به حساب می آید.

غارهای کارلزبد

غارهای کارلزبد:

بیش از ۱۱۹ غار سنگ آهک و اسید سولفوریک در این مجموعه غار وجود دارد، همچنین آسانسوری که در یان غار تعبیه شده شما را به عمق ۲۵۰ متری زمین می برد.

تنگه ی انتلوپ

تنگه ی انتلوپ:

شاید به نظرتان بیاید که این رنگ ها در ادیت عکس به دست آمده ولی چه باور کنید چه نکنید این این تنگه ی فوق العاده در آریزونا وجود دارد.

یخچال طبیعی مندنهال

یخچال طبیعی مندنهال:

لباس های گرم خود را بردارید و به این غار یخی زیبا بروید، در حالی که آب از زیر پاهایتان عبور می کند و با رنگ آبی طبیعی محیط آرامش پیدا می کنید یک سلفی زیبا هم می توانید بگیرید.

رودخانه ی کولورادو

رودخانه ی کولورادو:

اگر به آریزونا سفر کردید به هرس شو بند بروید، منطقه ای مسحور کننده در رودخانه ی کولورادو که تمام مشخصات یک محیط خوب برای سلفی انداختن را دارد.

دره ی مرگ:

دره ی مرگ:

به اسمش نگاه نکنید، اگر این دره سال پر بارانی را پشت سر گذاشته باشد، بهارش را با فرش بزرگ از گل های وحشی جشن می گیرد، چنان وسیع که تا چشم کار می کند فقط گل دیده می شود. البته گویا این منطقه هوای به شدت گرمی دارد، پس حواستان باشد.

پلکان هایکو

پلکان هایکو:

بند کوله پشتی تان را سفت کنید وشروع به حرکت کنید، درست است که بالا رفتن از این پلکان اراده می خواهد ولی مطمئن باشید که بعدا همه ی دوستانتان می خواهند سلفی های شما را نگاه کنند.

گلوگاه اونه اونتا:

گلوگاه اونه اونتا:

رودخانه ی کلمبیا میزبان یکی از نفس گیر ترین مناظر دنیاست، مطمئنا قدم زدن در میان این آب های کم عمق و گذر از میان این گلوگاه و عکسی در آن حالت می گیرید به شما حس این را می دهد که یکی از کاراکترهای ارباب حلقه ها یا هر داستان ماجراجویانه و فانتزی دیگر هستید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها