رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 206835

ترامپ: مُردگان در آمریکا رای می دهند!

ساعت24-دونالد ترامپ گفت: فساد و تقلب رای گیری ها در بیشتر شهرهای آمریکا شایع است به طوری که بیش از 1.8 میلیون شهروند فوت شده از 10 سال قبل، هنوز دارند رای می دهند.

ترامپ.jpg
دونالد ترامپ نامزد انتخاباتی حزب جمهوری خواه آمریکا در سخنرانی خود در ایالت ویسکانسین گفت: گزارش «مرکز تمامیت عمومی» نشان می دهد 96 درصد از به اصطلاح «خبرنگاران و گزارشگران» در ازای دریافت پول، خود و هر چیزی را که دارند در اختیار هیلاری کلینتون دغل باز قرار داده اند.


وی افزود: ما برای اینکه آمریکا را به شکوه گذشته اش باز گردانیم باید «حقیقت» را از اصحاب رسانه بشنویم. زیرا این افراد، ذهن رأی دهندگان را مسموم می کنند. همه مردم نمی دانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است و زمانی واقعیت را می فهمند که دیر شده است، زیرا این افراد ذهن رأی دهندگان را مسموم می کنند.

ترامپ در ادامه گفت: هیلاری کلینتون حتی قبل از برگزاری مناظره، سؤالات و پاسخ های آنها را دریافت کرده بود. چطور می تواند این کار را بکند. هیلاری سؤالات را قبل از مناظره در اختیار داشت، آیا می توانید تصور کنید که دونالد ترامپ قبل از مناظره، سؤالات را دریافت کرده باشد؟ او سؤالات را گرفته بود ولی هیچ کدام از شما از این مسئله خبر نداشتید.

وی خاطرنشان کرد آنها حتی می خواهند در محل رای گیری انتخابات تقلب کنند. حرف مرا باور کنید، چیزهای زیادی در جریان است. شما همواره از این افراد می شنوید که می گویند هیچ خبری نیست. کسانی که 10 سال قبل مرده اند، هنوز دارند رای می دهند. مهاجران غیرقانونی دارند رای می دهند. تجربه و خبرگی برخی از سیاستمداران برای حل مشکلات شهری کجا رفته است. آنها هیچ تجربه ای ندارند، بله درست است، آنها هیچ تجربه ای ندارند. برای همین است که بسیاری از شهرها فاسد هستند و تقلب در رای گیری بسیار شایع است.

ترامپ تصریح کرد براساس تحقیقات، تقریبا 24 میلیون نفر، یعنی یک نفر از هر 8 نفری که برای شرکت در انتخابات آمریکا ثبت نام کرده، واجد شرایط رأی دادن نیستند. بیش از 1.8 میلیون آدم فوت شده همین الان به عنوان رأی دهنده نامشان ثبت شده است! فوق العاده است.

وی افزود: بر اساس گزارش سال 2014 واشینگتن پست، بیش از 14 درصد کسانی که اتباع غیرآمریکایی بودند در انتخابات 2008 شرکت کردند و رأی دادند.

ترامپ همچنین گفت: بعید نیست که رأی اتباع بیگانه باعث پیروزی اوباما در انتخابات مقدماتی سال 2008 در ایالت کارولینای شمالی شده باشد.
فارس
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها