رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 207745

گوگل و بنیانگذار مایکروسافت گوشت تولید می کنند

ساعت24- تاکنون گفته می شد که مصرف گوشت برای سلامتی فردی مضراست اما امروزه می گویند تولید گوشت و گسترش پرورش گاو و گوسفند و دیگر حیوانات به آلودگی محیط زیست و هوا منجر می شود.

بیل گیتس و گوگل  گوشت گیاهی تولیدمی کنند
div>

به گزارش ساعت 24 این تحولات در آگاهی عمومی موجب شده که برخی به فکر کاهش مصرف گوشت و حایگزین کردن مصرف مواد دیگر بیافتند و به این ترتیب جهان را برای دوران پس از گوشت آماده کنند.در این میان عجیب است که نام گوگل و بنیانگذار مایکروسافت را بشنویم.بله برای بهبود شرایط زندگی و کاهش آلودگی های زیست محیطی تولید گوشتی با پایه کامل گیاهی انجام شده و شرکت غذاهای غیر ممکن آن را تولید کرده است. جالب است که گوگل و بیل گیتس در این طرح از سرمایه گذران هستند و به تولید این شرکت که به تازگی کارش را آغاز کرده سرمایه گذاری کرده اند.

در برنامه خبری که برای آزمایش این محصول انجام شد آتش پزها با این گوشت گیاهی همبرگر پخته و در اختیار علاقمندان قرار دادند و همه معتقد بودند که آنچه که خورده اند مزه گوشت می داده است.

فروش محصولات مربوط به گوشت در سال جاری در جهان به 4 میلیارد دلار می رسد و 42 درصد نسبت به سال 2010 رشد خواهد کرد.این روند و نگرانی های ناشی از آن موجب شده که اکثر تولید کنندگان گوشت به سرمایه گذاری در زمینه تولید گوشت های با پایه گیاهی روی آورند.این تحول در آمریکا که به عنوان بزرگترین مصرف کننده گوشت جهان شناخته می شود به شکل محسوسی رو به گسترش است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها