رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 207885

رسوایی جدید برای ترامپ/یک زن دیگر ترامپ را به ارائه پیشنهاد روابط غیراخلاقی متهم کرد آمریکایی

ساعت 24-یک زن آمریکایی دیگر با حضور در یک نشست خبری، دونالد ترامپ را متهم کرد که در ازای دریافت پول به وی پیشنهاد روابط غیر اخلاقی داده است.

زن شاکی از ترامپ
به گزارش ان بی سی، «جسیکا دریک» یازدهمین زن آمریکایی در یک کنفرانس خبری دونالد ترامپ را متهم به پیشنهاد روابط غیراخلاقی کرد.

وی در این کنفرانس خبری که به همراه وکیلش حاضر شده بود گفت که دونالد ترامپ در ازای دریافت پول به وی پیشنهاد روابط غیرمشروع داده است.

وی گفت: ترامپ وی را در ازای دریافت 10 هزار دلار برای روابط غیراخلاقی به جت اختصاصی خود دعوت کرده است.

جسیکا دریک همچنین افزود که در سال 2006 ترامپ 2 بار بدون اجازه و رضایتش به وی دست زده و او را لمس کرده است.

این یازدهمین نفری است که دونالد ترامپ نامزد جنجالی جمهوریخواهان را به داشتن روابط غیراخلاقی با زنان در آمریکا متهم میکند.

جسیکا دریک با اشاره به اینکه به دنبال شهرت نیست گفت که به خاطر همبستگی با زنان آمریکا حاضر شدم این اظهارات را علیه ترامپ بیان کنم.

پیش از این 10 زن دیگر دونالد ترامپ را به تعرض جنسی علیه خود متهم کرده بودند.

به عنوان مثال «سامر زروس،» یک شرکت‌کننده سابق در برنامه تلویزیونی «اپرنتیس،» که ترامپ میزبانش بوده است، در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد در سال 2007 از سوی ترامپ مورد تعرض جنسی قرار گرفته است.

همچنین «کریستین اندرسون» که پیش‌تر مدل بوده، در مصاحبه با روزنامه واشینگتن پست ترامپ را متهم کرده که در دهه 1990 در باشگاهی شبانه وی را مورد آزار جنسی قرار داده است.

ترامپ در مناظره دوم با هیلاری کلینتون این اتهامات را رد کرد اگر چه وی بابت اظهاراتش در ویدئویی که روزنامه واشگتن پست از وی درباره زنان منتشر کرده بود عذرخواهی کرد.

در این فیلم که تاریخش به سال 2005 برمی‌گردد، ترامپ با لحنی مفتخرانه از تلاش‌هایش برای برقراری روابط جنسی با زنان سخن گفته و عنوان می‌کند: «وقتی آدم ستاره باشد آنها (زنان) اجازه هر کاری را به او می‌دهند.»

ترامپ در این فایل، از رکیک‌ترین الفاظ برای توصیف تلاش‌هایش برای روابط جنسی با زنان استفاده و همچنین به یک مورد از تلاش ناموفقش برای فریب یک زن متاهل اشاره می‌کند.

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری به دنبال جنجال بر سر انتشار اظهارات رکیکش در بیانیه‌ای عذرخواهی کرد اما در مقابل تهدید کرد که درباره روابط جنسی بیل کلینتون شوهر رقیب دموکراتش بیشتر صحبت خواهد کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها