رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 208169

وزیر اطلاعات: زمام امور کشور در دستان رهبری حکیم ، مدبر و صالح است

ساعت 24- وزیر اطلاعات گفت: زمام امور کشور در کف دستان رهبری حکیم، مدبر و صالح است و باید قدر این نعمت وجودی را دانست و فضای همدلی و دلسوزی را در کشور روز به روز تقویت کرد.

محمود علوی وزیر اطلاعات.jpg
حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی عصر یکشنبه به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در مسجد فاطمیه محلات در جمع مردم افزود: در کشور یک پرچم برافراشته است و در راس آن ولایت فقیه است و سایر قوا در سایه آن امور را انجام می دهند و باید نهمت ولایت فقیه را غنیمت شمرد و با دوری از اختلاف، خدمات صادقانه به مردم ارایه داد.

وی گفت: لازمه جناح های مختلف در کشور در سرهم زدن نیست.


وزیر اطلاعات ادامه داد: در شرایطی که در کشورهای همسایه صدای انفجار به گوش می رسد ، ایران جزیره امنی است و با وجود تمامی تلاش دشمنان در سایه هوشمندی و درایت نیروهای اطلاعاتی، انتظامی، قضایی، سپاه، بسیج و نیروهای مسلح تا کنون توطئه های دشمن بی اثر مانده است.


حجت الاسلام والمسلمین علوی اضافه کرد: ایران شرایط خوبی را در امنیت سرمایه گذاری ایجاد کرده است و این در شرایطی است که کشورهای همسایه ناآرام هستند و باید از این فرصت بیشترین استفاده بشود.


وی عنوان کرد: مسئولان تکلیف دارند تا دست در دست هم داده و با وحدت و برادری آرامش را برای کشور رقم بزنند و به مردم خدمت کنند تا شکوفایی حاصل شود.


حجت الاسلام والمسلمین علوی یادآور شد: هر حرکتی که همراه با اختلاف باشد تاثیری ندارد و همه بخش ها باید به وحدت و انسجام پایبندی عملی داشته باشند.


وزیر اطلاعات یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی تاکید ویژه ای دارند و همت مردم در تحقق این راهبرد کلان و با اهمیت کلیدی است.


وزیر اطلاعات گفت: کاهش رکود و بیکاری در محلات نمونه بارزی از اقتصاد مقاومتی است و باید این الگو در سایر مناطق کشور نیز مشاهده شود.


وی عنوان کرد: ایرانیان در داخل و خارج کشور سرمایه عظیم نظام اسلامی هستند و باید با ایجاد شرایط از ظرفیت آنان در باروری تولیدات داخلی و رونق اقتصادی بهره گرفت تا کشور به استقلال و خودکفایی اقتصادی دست یابد.


به گزارش ایرنا، نماینده مردم شهرستان محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: بیکاری دانشگاهیان در این شهرستان با روند روبه رشدی همراه است و بهترین پیشنهاد برای رفع این معضل، ایجاد منطقه اقتصادی سنگ و گل و گیاه در محلات است.


حجت الاسلام علیرضا سلیمی افزود: بیمارستان محلات قبل از انقلاب اسلامی ایجاد شده و نیاز دارد که ترمیم و جایگزین شود و این خواست مردم این منطقه است.


نماینده مردم شهرستان محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایجاد منطقه گردشگری، سرچشمه و آبگرم از مصوبات دولت های گذشته بود که روند اجرایی آن بسیار کند است.


حجت الاسلام سلیمی بیان کرد: ایجاد اداره گمرک و استاندارد از دیگر خواسته های مردم شهرستان محلات برای ارتقاء این شهرستان است که انتظار است مورد توجه جدی قرار گیرد.


فرماندار شهرستان محلات نیز در این برنامه گفت: این شهرستان به دلیل داشتن ظرفیت های شاخص گردشگری، گل و گیاه از نرخ بیکاری پایینی برخوردار است اما نرخ بیکاری جمعیت تحصیل کرده این شهرستان به پنج درصد رسیده است.


سید احمد سجادی هزاوه افزود: هم اکنون 6 هزار نفر در حوزه سنگ، چهار هزار نفر گل و گیاه، 2 هزار نفر در بخش تریکو فعالیت دارند.


وی بیان کرد: شهرستان محلات در تولید و صادرات ماهیان زینتی رتبه اول را در کشور داراست و از یک میلیون دلار صادرات ماهیان زینتی کشور، 850 هزار دلار از این شهرستان صورت می گیرد.


فرماندار شهرستان محلات ادامه داد: در سی و دومین سفر رئیس جمهوری به استان مرکزی، 23 طرح با اعتباری بالغ بر 165 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و دولتی به بهره برداری می رسد که با افتتاح این تعداد طرح، زمینه 261 فرصت شغلی ایجاد شده است.


حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی پس از شهرستان محلات به شهرستان دلیجان سفر و برای مردم این شهر ایراد سخن می کند.


شهرستان محلات از توابع استان مرکزی است و بر اساس آخرین آمار دارای 533 هزار و 81 نفر جمعیت است.


دولتمردان تدبیر و امید از اولین سفر استانی خود در 24 دی ماه سال 92 تاکنون به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستان های استان تهران (شهریار، ملارد و قدس، اسلامشهر، ری، رباط کریم و بهارستان) خراسان شمالی، کردستان، همدان، مازندران، یزد، سمنان، کرمان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد و قزوین سفر کرده اند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها