رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 209352

(تصاویر)از افتتاح مترو نیویورک تا تولد بزرگترین سرکرده مافیای آمریکا

ساعت24- امروز وقایع مهم تاریخی که در تاریخ 6 آبان رخ داده است مرور می کنیم.وقایعی شامل افتتاح مترو نیویورک،نقطه عطف جنگ سرد تا اعدام کواکرز ها در آمریکا و ....

اعدام کواکرز ها
در سال 1904 متروی نیویورک افتتاح شد.متروی نیویورک در زمانی افتتاح شد که مترو لندن در حال گسترش بود.مترو لندن در سال 1863 افتتاح شده بود.

در سال 1962 در آستانه یک جنگ اتمی قرار گرفتند. این تنش که نقطه آغاز جنگ سرد بود در پی انقلاب کوبا بوجود آمد.خروشچف و جان اف کندی با مذاکره و عقب نشینی از مواضع خود از وقوع جنگ اتمی پیشگیری کردند.

در سال 1940 جان جوزف گوتی از بزرگترین سران مافیای آمریکا متولد شد.وی که که نوه مهاجری ایتالیایی بود در خانواده ای فقیر با سیزده فرزند رشد کرد.وی به که در برانکس در نیویورک متولد شده بود به دلیل لباس های گران قیمتی که می پوشید به "دون شیک پوش" مشهور بود.

Mafia boss John Gotti is born

...

در سال 1659 ویلیام رابینسون و مارمادوک استیونسون از مسیحیان پیرو فرقه کواکرز که به دلیل فشار ها و شکنجه های عمومی در انگلیس در سال 1656 به آمریکا مهاجرت کرده بودند در ماساچوست آمریکا توسط حاکمان انگلیسی این منطقه به اعدام محکوم شدند.کواکرز ها از فرقه های مسیحی بودند که به فرقه "دوستان" نیز نامیده می شدند.

..

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها