رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 209584

آیت الله علم الهدی: دشمنان نقشه های یزیدی برای کشور در نظر دارند

ساعت24- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: با دشمنانی روبرو هستیم که نقشه آنها همان طرح و نقشه های یزید در هنگام اسارت اهل بیت(ع) است و باید در برابر نابکاریهای یزید وار آمریکای ملعون ایستادگی کرد.

82284372-71125486.jpg
style="text-align: justify;">آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر امام رضا(ع) افزود: حکومت یزیدی با اسارت اهل بیت به دنبال تحقیر ارزشها و اصول اسلامی و همچنین گرفتن جرات از مردم بود تا در مقابل حکومتش مخالفت نکنند.
وی ادامه داد: امروزه نیز دشمن سعی دارد بوسیله تحریم و فشار اقتصادی کاری کند تا مردم به جایی برسند که بگویند مشکلات ما بخاطر گفتن مرگ بر آمریکاست.
امام جمعه مشهد با بیان اینکه دشمنان سعی دارند مردم ایران را از مخالفت با آمریکا پشیمان کنند، اظهار کرد: دشمن می خواهد وضعی را پیش بیاورد که سایر کشورها نیز جرات دشمنی با آمریکا را نداشته باشند.
آیت الله علم الهدی گفت: ماه عزاداری محرم و صفر کلاس درس عمل، ایستادگی در برابر دشمن و حرکت به دنبال قیام سیدالشهدا(ع) است و ما که دنبال رو حرکت اهل بیت(ع) هستیم نباید هر روز خبر از اختلاس های میلیاردی به گوشمان برسد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: بازارها پر است از اجناس خارجی است لذا مردم و مسئولان باید مسئله اقتصاد مقاومتی را جدی تر بگیرند.
آیت الله علم الهدی با اشاره به دستگیری چند نفر در ارتباط با صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه نیز گفت: اگر اقتصاد مقاومتی و الزامات آن همراه با توجه به استعدادهای درون کشور و دیگر لوازم آن جدی گرفته می شد این اتفاقات رخ نمی داد.
امام جمعه مشهد در بخش دیگری از سخنان خود در تفسیر آیه آخر سوره انسان گفت: کمال انسانها به عنوان خلیفه الله، اختیاری است و خود افراد باید مسیر پیروی از شیطان یا خدا پرستی را انتخاب کنند.
آیت الله علم الهدی افزود: گاهی اوقات جریانهای سیاسی، موقعیت، مال و مقام پرستی طوری افراد را در برمی گیرد که از مسیر الهی دور می شوند و باید همیشه مراقب باشیم که در کدام جاده قرار داریم و آیا به دنبال شیطان پرستی هستیم یا یکتا پرستی.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها