رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 209592

برنامه‌های دانش آشتیانی نسخه خوبی برای آموزش و پرورش است

ساعت24-یک عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است برنامه‌های دانش آشتیانی نسخه خوبی برای آموزش و پرورش است و می‌تواند به خوبی مطالبات فرهنگیان را محقق سازد.

1464788932318_Mona Hoobehfekr-6-th3.jpg
فاطمه سعیدی با بیان این که از دانش آشتیانی حمایت خواهیم کرد،‌گفت: وی مردی انقلابی، ‌ولایتمدار،‌ علمی و اجرایی است و رأی اعتماد مجلس به وی می تواند آموزش و پرورش را به آرامش برساند.

وی با اشاره به این که سال‌ها فرهنگیان در انتظار چنین وزیری برای تحول بخشیدن به آموزش و پرورش بودند،‌ اظهار کرد: دانش آشتیانی مردی انقلابی، ولایتمدار،‌ علمی و اجرایی است در حال حاضر که این وزارت‌خانه شرایط خوبی ندارد برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش می‌تواند نسخه خوبی باشد.

این عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ابراز امیدواری کرد که با حمایت مجلس و همکاری مدیران برنامه‌های ارائه شده دانش آشتیانی اجرایی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: اگر چه این روزها انتخاب وزیر آموزش و پرورش داغ‌ترین بحث فرهنگیان کشور است اما در این میان همچنان پی گیر پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشسته ‌ها نیز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حاکم شدن آرامش در وزارت آموزش و پرورش و با حمایت‌های مجلس بتوانیم مطالبات فرهنگیان و بازنششتگان را پی گیری کنیم که خوشبختانه دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی نیز در این مورد قول مساعد داده‌اند.

سعیدی در پایان اظهار کرد: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش عملکرد و مدیریت خوبی در کارنامه کاری خود در این حوزه دارد و عقلانیت حکم می‌کند که از سلایق سیاسی و جناحی در بررسی صلاحیت وزرا پرهیز شود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها