رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 210400

اعلام اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ناپیوسته

ساعت 24-اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 اعلام شد.

آزمون
حسین توکلی گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی کد رشته محل های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محل های دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 امروز دوشنبه 10 آبان به روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

وی افزود: 44هزار و 283 داوطلب به عنوان پذیرفته شدگان نهایی کد رشته محل های جدید و تکمیل ظرفیت دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته 95 معرفی شده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد زنان و مردان پذیرفته شده در این مرحله از تکمیل ظرفیت اظهار کرد: از تعداد 44هزار و 283 داوطلب پذیرفته شده نهایی 20هزار و 784 نفر زن و 23هزار و 499 نفر مرد هستند.

توکلی ادامه داد: به این ترتیب 46.93 درصد پذیرفته شدگان زن و 53.7 درصد قبول شدگان مرد هستند.

وی با تاکید بر لزوم مراجعه پذیرفته شدگان نهایی کد رشته محل های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محل های دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 به پایگاه های اطلاع رسانی دانشگاه ها تصریح کرد: کلیه داوطلبان که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شده است باید به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه ها و یا موسسات آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کرده و با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز در زمان مقرر برای ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: در صورتی که دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی زمانی را برای مراجعه دانشجویان جدید اعلام نکرده باشند این افراد طی یکی از روزهای چهارشنبه 12 آبان شنبه 15 و یکشنبه 16 آبان ماه می توانند به محل قبولی خود مراجعه و ثبت نام خود را قطعی کنند.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها