رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 210688

پاستورنشینان در بهارستان

حواشی داغ بهارستان/از تاخیر «روحانی» در صحن تا عذر عارف برای مصاحفه با رئیس‌جمهور

ساعت 24-جلسه رای اعتماد 3 وزیر پیشنهادی دولت یازدهم در مجلس شورای اسلامی از حواشی بی بهره نماند.

div style="text-align: justify;">چهل و یکمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز راس ساعت 8:8 دقیقه با دستور کار رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، و ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین سایر دستورات آغاز شد.
- علی لاریجانی این بار هم ریاست صحن علنی مجلس را از ابتدا جلسه برعهد داشت.
- پس از اعلام دستور صحن، قاری به تلاوت چندی از کلام الله مجید از سوره نساء در صحن علنی پرداخت.
**مجلس روی آنتن زنده
- با ورود خبرنگاران به صحن، اولین موضوعی که مورد توجه رسانه های دیداری و شنیداری قرار گرفت، حضور عوامل فنی و تصویربرداران شبکه خبر سیما از ساعات ابتدایی صبح برای پوشش مستقیم جلسه رای اعتماد بود.
مهدی کیایی مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی روز گذشته درباره پخش زنده مراسم رای اعتماد گفته بود که با درخواست صدا و سیما با پخش زنده جلسه رأی اعتماد موافقت شده و جلسه مذکور از شبکه خبر و البته مانند سایر جلسات علنی از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.
**پاستورنشینان در بهارستان
8:17 اسحاق جهاگیری و محمد باقر نوبخت به همراه جمعی از وزرا اعم از واعظی،وزیر ارتباطات و فناوری، محمد جواد ظریف،وزیر امور خارجه،نعمت زاده،وزیر صنعت و معدن، دهقان،وزیر دفاع، چیتچیان،وزیر نیرو، وارد صحن علنی شدند .این در حالی است که 3 وزیر پیشنهادی هم همراه با معاون اول دولت وارد صحن شدند.
** تاخیر «روحانی» در صحن / استقبال عارف از روحانی
8:21 روحانی به همراه علی مطهری، نائب رئیس دوم مجلس و محمدرضا تابش، نهاوندیان وارد صحن علنی مجلس شد و عارف با دستمالی که بر دهان داشت و نشان از سرماخوردگی وی بود به استقبال روحانی رفت و در ادامه روحانی که می خواست با وی روبوسی کند، رئیس فراکسیون امید از این حرکت امتناع کرد. این درحالی است که به علت تاخیر روحانی برای حضور در جلسه رای اعتماد علی لاریجانی دستور داد تا به سایر دستورات صحن پرداخته شود.
**روبوسی به سبک عارف
-اما ماجرای روبوسی عارف با هئیت دولت در ادامه باز هم با امتناع وی به دلیل سرماخوردگی به یک حال و احوال پرسی و چند شانه به هم زدند به طنز ختم شد که در ادامه باعث خنده برخی از نمایندگان شده بود.
-این درحالی است که در ادامه علی لاریجانی به وزرای حاضر در مجلس خیر مقدم گفت.
لازم به ذکر است در ادامه جلسه رای اعتماد به 3 وزیر پیشنهادی، نمایندگان مخالف و موافق به اظهارنظر می‌پردازند و احتمالاً جلسه مذکور، در نوبت عصر سه‌شنبه نیز ادامه خواهد یافت.
باشگاه
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها