رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 210710

خطرناک ترین رودخانه بی بازگشت جهان + عکس

ساعت 24-هر کس پایش را به آب این رود نزدیک کند، به سرعت و ظرف چند ثانیه توسط آب های رود بلعیده خواهد شد و از جسد او اثری بر جای نخواهد ماند. افرادی که در این رودخانه افتاده اند، هرگز نجات نیافته و جسد آنها به طور کلی مفقود شده است. احتمال نجات یافتن از این رود صفر است.

رودخانه
div class="clearfix">

در انگلستان، یک رود زیبا و در عین حال خطرناک وجود دارد. نام این رودخانه «بولتن استرید» است. بولتن استرید آمیخته ای از زیبایی، آرامش و خطر است و از ناشناخته ترین رودهایی است که بر سطح کره زمین وجود دارد.


بنا بر این گزارش، بولتن استرید در میان برج باردن و صومعه بولتن در یورکشایر انگلستان آرمیده و به نوعی تله طبیعی به شمار می رود. زیبایی شگفت انگیز و مناظر طبیعی اطراف این رودخانه افراد را فریب می دهد و آنها را به نزدیک شدن به آن ترغیب می کند؛ اما رود عمیق تر از آن چیزی است که تصور می شود.

هر کس پایش را به آب این رود نزدیک کند، به سرعت و ظرف چند ثانیه توسط آب های رود بلعیده خواهد شد و از جسد او اثری بر جای نخواهد ماند. افرادی که در این رودخانه افتاده اند، هرگز نجات نیافته و جسد آنها به طور کلی مفقود شده است. احتمال نجات یافتن از این رود صفر است.

آب های رودخانه استرید به غارها و شکاف های عمیقی ریخته می شوند که تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره انتهای آنها وجود ندارد.

در کنار رود تابلوهای هشدار زده شده که شهروندان و گردشگران را از نزدیک شدن به رود منع می کند.
از این روی، می توان بولتن استرید را خطرناک ترین رودخانه کره زمین دانست.‌

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها