رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 210970

پیروزی پرگل ساحلیبازان ایران مقابل آمریکا

ساعت 24- تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در اولین دیدار خود در مسابقه‌های بین قاره‌ای با نتیجه ۶ بر ۲ آمریکا را شکست داد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در اولین دیدار خود در مسابقات بین قاره‌ای به میزبانی امارات از ساعت ۱۸:۱۵ به مصاف آمریکا رفت که در پایان، تیم ملی کشورمان با نتیجه ۶ بر ۲ تیم آمریکا را شکست داد.

این دیدار از همان ابتدا با حمله های دو تیم شروع شد. در دقیقه اول این دیدار پریرا کاپیتان تیم آمریکا روی ریباند توپی که به دیرک دروازه ایران خورده بود، توانست دروازه پیمان حسینی را باز کند.

پس از گل، دو تیم حملاتی داشتند تا اینکه محمدعلی مختاری در دقیقه ۴ وقت اول توانست گل تساوی را برای ایران به ثمر برساند. با این گل بازیکنان کشورمان سوار بر بازی شدند و توانستند دو گل پیاپی با ضربات آکروباتیک وارد دروازه آمریکا کنند که این گل ها را به ترتیب مسلم مسی گر و محمد احمد زاده کاپیتان ایران به ثمر رساندند تا بازی 3 بر یک به سود ایران شود.
البته این پایان کار در وقت نخست نبود و کاپیتان تیم آمریکا در همان شروع کار پس از دریافت گل سوم، دروازه ایران را باز کرد تا اختلاف به یک گل برسد. در ادامه تیم ملی کشورمان بازی را در دست گرفت و موقعیت هایی را ایجاد کرد ولی به جایی نرسید تا این نیمه با همان نتیجه سه بر دو به پایان برسد.


دوازده دقیقه دوم بازی در حالی پیگیری شد که تیم ایران سوار بر بازی بود و توانست موقعیت‌های زیادی ایجاد کند. وقت دوم همانند وقت نخست پرگل نبود و تنها در ثانیه های پایانی، ایران توسط محمد احمد زاده به گل چهارم رسید. همچنین احمد زاده بخاطر خطای شدیدی که روی والنتین بازیکن آمریکا انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.


در وقت سوم و پایانی دیدار تیم های ایران و آمریکا، شاهد یک بازی یک طرفه بودیم و ایران اجازه ی عرض اندام به بازیکنان آمریکا نداد. مصطفی کیانی روی یک ضربه دیدنی دروازه سنگربان دوم تیم آمریکا که در وقت سوم جای دروازه بان اول تیمشان وارد زمین شده بود را باز کرد. پس از این گل حملات ایران ادامه داشت تا اینکه سید علی ناظم به ضربه سری دقیق از زمین ایران، توپ را از بالای سر دروازه بان آمریکا عبور داد تا دروازه برای ششمین بار باز شود.


در این نیمه پیمان حسینی بدلیل مصدومیت جای خود را به دروازه بان دوم ایران داد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دیدار بعدی خود فردا ساعت ۱۸:۱۵ (به وقت ایران) به مصاف مصر خواهد رفت.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها