رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 211432

لیگ اروپا/ شیاطین در جهنم، اینتر به دنبال معجزه و آلکمار بدون جهانبخش

ساعت24-2  قهرمان سابق اروپا با یک هدف مشترک سراغ هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا می‌روند.

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا برای اینترمیلان بحران‌زده بیش از منچستریونایتد نه‌چندان سرحال مهم است چون باید برای زنده ماندن امید به صعود مبارزه کند، نه قطعی کردن راهیابی به مرحله یک‌شانزدهم نهایی!

روز سخت منچستریونایتد

منچستریونایتد در بازی ساعت 21:30 امشب در خانه فنرباغچه کار دشواری دارد. بازی رفت این جدال گروه اول با برتری 4 بریک شیاطین سرخ در شب تشویق شدن فن‌پرسی هلندی پس از گلزنی به منچستریونایتد به پایان رسید و حالا هم فنر و هم تیم انگلیسی برای صعود تنها 3 امتیاز بازی را می‌خواهند. در حال حاضر منچستریونایتد به خاطر تفاضل گل کم‌تر نسبت به فاینورد 6 امتیازی در رده دوم گروه است و فنرباغچه 4 امتیازی در رده سوم، اگر قصد حفظ امید صعود را دارد، باید در خانه امتیاز بگیرد.

منچستریونایتد منهای ابهامات تاکتیکی درباره بازی دادن به کاپیتان رونی، بیلی، والنسیا و اسمالینگ مصدوم را در اختیار ندارد و شواین‌اشتایگر هم با وجود بازگشت به تمرینات، امکان حضور در بازی را ندارد. در سوی مقابل فنرباغچه قطعا فرناندائو را در ترکیب خود نمی‌بیند. شیاطین سرخ اروپا بی‌توجه به کاستی‌های موجود تنها به قصد چهارمین پیروزی در ششمین رویارویی تاریخ خود با فنرباغچه به میدان داغ استانبول پا می‌گذارند.

مصائب اینتر

اینتر پس از اخراج پرماجرای فرانک دی‌بوئر هلندی از روی نیمکت مربیگری با مربی موقتی به نام استفانو وچی، بازی گروه یازدهم را در خانه ساوتهمپتون انجام می‌دهد. بازی رفت 2 تیم با برتری یک بر صفر اینتر به پایان رسید و اگر این نتیجه در بازی ورزشگاه «سنت‌مری» هم تکرار شود، امید تیم ایتالیایی 3 امتیازی رده آخر گروه برای صعود افزایش می‌یابد اما هر نتیجه دیگری، قهرمان سابق اروپا را به حذف نزدیک می‌کند. ساوتهمپتون یک امتیاز بیش‌تر و 2 رده بالاتر از اینتر دارد و پیروزی گام بلندی برای صعود تیم جنوبی محسوب می‌شود. اینتر در این بازی، بروزویچ را به خاطر اخراج در بازی قبلی و ملو، گندوگبیا، ماریو، یووتیچ و گابریل خسوس را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. ساوتهمپتون از وجود پید، سوآرس، تارگات، لانگ و گاردوس محروم است. این 2 تیم سابقه‌ای از رویارویی قبلی با هم ندارند و بازی رفت، تنها رویارویی قبلی اینتر و ساوتهمپتون محسوب می‌شود.این بازی ساعت 23:35 به وقت ایران در زمین ساوتهمپتون انجام می‌شود. ضمن اینکه آلکمار بدون علی‌رضا جهانبخش، ستاره ایرانی‌اش در بازی ساعت 21:30 به وقت ایران در سرزمین‌های اشغالی، بازی چهارم خود در گروه چهارم مقابل مکابی را انجام می‌دهد. آلکمار در بازی رفت در خانه ناباورانه 2 بریک مغلوب شد و حالا با یک امتیاز در قعر جدول، چنانچه در این بازی هم پیروز نشود، باید غزل خداحافظی را سر دهد!

سایر بازی‌ها

گروه اول: روزیا- فاینورد(21:30)

گروه دوم: آستانا- المپیاکوس (19:30)، آپوئل نیکوزیا- یانگ بویز (21:30)

گروه سوم: اندرلشت- ماینتس(21:30)، گابالا- سنت‌اتی‌ین (21:30)

گروه چهارم: زنیت- داندلاک (21:30)

گروه پنجم: جورجیو- ویکتوریاپلژن(21:30)، آستریاوین- رم (21:30)

گروه ششم: اتلتیک‌بیلبائو- گنک (21:30)،ساسولو- راپیدوین (21:30)

گروه هفتم: آژاکس- سلتاویگو (23:35)، پاناتینایکوس- استانداردلیژ(23:35)

گروه هشتم: براگا- قونیه‌اسپور (23:35)،خنت- شاختاردونتسک (23:35)

گروه نهم: نیس- سالزبورگ (23:35)، شالکه- کراسنودار (23:35)

گروه دهم: فیورنتینا- اسلوان لیبرچ (23:35)، سالونیکی- قره‌باغ (23:35)

گروه یازدهم: اسپارتاپراگ- هاپوئل بیرشاو (23:35)

گروه دوازدهم: زوریخ-استوابخارست (23:35)، ویارئال- عثمالی‌اسپور (23:35)

دیدن اخبار ورزشی ساعت 24 روی ، خبر ورزشی کلیک کنید

کاپ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها