رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 211473

جزییات جلسه هیات رییسه فراکسیون امید با رییس جمهور

ساعت24-عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس جزییات جلسه با رییس جمهور را تشریح کرد.

عارف
فاطمه سعیدی اظهار کرد: در این جلسه حجت‌الاسلام روحانی رییس جمهور، محمدعلی نجفی، مرتضی بانک، حسینعلی امیری معاون پارلمانی و محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌جمهور و همچنین هیات رییسه فراکسیون امید حضور داشتند.

وی افزود: محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس پیشنهاد کرد تا جلسات هفتگی بین نمایندگان دولت با فراکسیون امید برگزار شود و رییس جمهور نیز موافقت کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: در این جلسه رییس جمهور بیان کرد که هدف همه ما نجات کشور است و ما به سمت رونق اقتصادی حرکت می کنیم نمی گویم رسیده آیم اما جهت گیری به آن سمت است.

وی تصریح کرد: همچنین رییس جمهور از میزان اشتغال ایجاد شده در این دولت سخن گفت.

سعیدی اظهار کرد : محمدرضا تابش در مورد وضعیت بودجه، کواکبیان درباره مسائل امنیت ملی، وکیلی درخصوص تعامل مجلس و دولت و فاطمه سعیدی درباره مسایل آموزش و پرورش، مسایل زنان و جوانان و پارسایی درباره مسایل استان ها سخنانی را ایراد کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در مورد مسایل بازنشستگان آموزش و پرورش و مطالبات آنها مطالبی را مطرح کردم، ضمن این که با تدبیر دولت و حمایت فراکسیون امید بهتر است که از زنان و جوانان به ویژه در کابینه بعدی استفاده شود.

وی در پایان اظهار کرد: مطرح کردم که معیشت و منزلت معلمان باید مورد توجه قرار گیرد و خدماتی هم که به دانش آموزان در محتوای درسی ارایه می شود در شان آنها نیست.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها