رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 211566

دایی: مالکان باشگاه نفت قول‌های بیهوده میدهند

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت : با وجود مشکلات زیادی مالی که تیم نفت در این فصل با آن مواجه است، اما مالکان باشگاه یک‌ ماه است که امروز و فردا می‌کنند و قول‌های بیهوده می‌دهند.

style="text-align:justify">علی دایی عصر پنجشنبه پس از کسب پیروزی و صعود تیمش با نساجی مازندران در بازی جام حذفی کشور در قائمشهر و در جمع خبرنگاران ، افزود : باید از فردا پیگیر وضعیت خودمان و بازیکنان باشیم که مالکان باشگاه چه می‌کنند و بچه ها طی چند روز آینده تصمیم می‌گیرند.

وی با بیان اینکه بازیکنان و کادر فنی از همان روز نخست 20 درصد از مبلغ قرارداد را با باشگاه نفت دریافت کردند ، گفت : اما مشکلات مالی این تیم همچنان به قوت خودش باقی است .
دائی با تشریح مشکلات تیم ، افزود : متاسفانه لباس اعضای تیم را نداریم و امروز هر بازیکنی فقط یک پیراهن داشت و اگر لباسش پاره می‌شد ، واقعا نمی توانستیم عوض کنیم.
وی ادامه داد : بازیکنان ما برای این بازی حتی جوراب فوتبال نداشتند و یک‌ساعت قبل از بازی با نساجی در قائمشهر جوراب خریدیم.
** بهتر از تیم نساجی بودیم وصعود کردیم
سرمربی تیم نفت تهران از ارائه بازی خوب شاگردانش و کسب پیروزی برابر نساجی به آنها تبریک گفت و افزود : با وجود مشکلاتی که در این مدت داشتیم توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی صعود کنیم.
وی ادامه داد : تیم نفت در این دیدار در هر دو نیمه سرتر از تیم نساجی بود و توانستیم با مالکیت توپ و ایجاد موقعیت بیشتر ، به نظر من پیروزی که کسب کردیم، کاملا عادلانه‌ بود.
دائی گفت : انتظاری که از تیم نساجی مازندران در این دیدار داشتم ، این بود که با تماشاگران پرشوری که دارند ، برابر ما هجومی بازی کنند که متاسفانه موقعیت چندانی حتی روی دروازه ما هم ایجاد نکرده بودند.
سرمربی تیم نفت تهران اضافه کرد : ما از وضعیت تماشاگران ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر خبر داشتیم و قبل از بازی با بچه‌ها صحبت کردیم و فیلم بازی خونه‌به‌خونه و نساجی را به آنان نشان دادیم و از آنان خواستیم تا با حفظ آرامش خود بازی کنند.
دایی گفت : اینکه تماشاگران قبل از ساعت یک بعد از ظهر روز پنجشنبه برای حمایت از تیم شهرشان به ورزشگاه می آیند ، این مهم برای تیم نساجی یک نعمت بزرگی است ، اما فقط تماشاچیان برای پیشرفت این تیم کافی نیست.
وی اضافه کرد : انتظار است تا مسئولان استان و شهرستان و مالکان این باشگاه از تیم حمایت کنند ، تا تیم ریشه دار استان بتواند به پیشرفت فوتبال مازندران کمک کند.
تیم فوتبال نفت تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی باشگاههای کشور با نتیجه یک بر صفر میزبان خود تیم نساجی مازندران را شکست داد و در مرحله یک هشتم نهایی حریف تیم شهرداری فومن شد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها