رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 211620

کفاشیان با تیپی عجیب آمد

ساعت 24- تمرینات تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز در ورزشگاه اصلی آزادی پیگیری شد.

style="text-align:justify">تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار با سوریه از هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه آماده می‌کنند از ساعت 10 و 30 دقیقه امروز تمرینات آماده‌سازی خود را در ورزشگاه آزادی پیگیری کرد.

* ملی‌پوشان امروز با لباس قرمز و دروازه‌بانان با لباس زرشکی در حال تمرین هستند. ضمن اینکه کادر فنی با لباس گرم خاکستری تمرین را زیر نظر گرفته. با این حال نکته جالب لباس کارلوس کی‌روش بود که او نیز همرنگ بازیکنان قرمز پوشیده بود. البته کی‌روش با آغاز کارهای تاکتیکی کاور خاکستری بر تن کرد.

* علی کفاشیان نائب رئیس فدراسیون فوتبال که مدت‌ها در تمرینات تیم ملی و برنامه‌هایی که کی‌روش در آن قرار داشت، صبح امروز سرانجام به تمرین تیم ملی آمد و مورد استقبال بازیکنان و کادر فنی از جمله کارلوس کی‌روش قرار گرفت. کی‌روش و کفاشیان دقایقی را به صحبت پرداخته و پس از لحظاتی شوخی کی‌روش برای آغاز تمرینات به سمت بازیکنان رفت.

* سرمربی تیم ملی حدود 10 دقیقه بعد از آغاز تمرین به زمین مسابقه و جمع بازیکنان رفت و پس از چند دقیقه صحبت با آنها و اعلام مراحل تمرینی امروز کار رسما آغاز شد.

* ملی‌پوشان در ابتدا با بازی آقا وسط به صورت اختیاری در چند گروه بدن‌های خود را گرم کرده و نکته قابل توجه جرزنی بعضی بازیکنان و داد و فریاد آنها بر سر یکدیگر بود. تا جایی که علیرضا حقیقی چندین بار با سایر هم‌گروهی‌هایش به صورت لفظی شوخی کرد.

* امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان و برادر افشین پیروانی در تمرین صبح امروز مانند روز گذشته حضور پیدا کرد و پس از آغاز تمرین به همراه برادرش و علی کفاشیان به صحبت پرداخته و تمرین را زیر نظر گرفت.

* در تمرین امروز احسان حاج‌صفی به خاطر همراهی با سپاهان در بازی جام حذفی غایب است اما مرتضی پورعلی‌گنجی و حسین ماهینی به تمرین اضافه شدند. ضمن اینکه 4 بازیکن به نام‌های بیروانوند، امیری، غفوری و آقایی به خاطر مصدومیت به صورت جداگانه زیر نظر کادر پزشکی به تمرین مشغول شدند.

* دعوت حسین ماهینی به تیم ملی با توجه به حضور 2 بازیکن در پست این بازیکن یعنی غفوری و رضائیان در نوع خود جالب توجه است. هر چند که به نظر می‌رسد مصدومیت وریا غفوری مدافع ملی‌پوش استقلال و نرسیدن احتمالی وی به بازی با سوریه کی‌روش را مجاب کرده تا ماهینی را به تیم ملی دعوت کند. هر چند که حسین ماهینی در تمرینات تاکتیکی امروز در نقش مدافع وسط ظاهر شده و در این پست بازی کرد.

* با آغاز تمرینات بازیکنان 2 به 2 به پاس‌کاری پرداخته و گلرها برای تمرینات اختصاصی از سایرین جدا شدند. دروازه‌بانان در این بخش با توپ‌های کوچک که دن‌گاسپار برای این بخش از تمرینی مدنظر قرار داده بود، تمرین کرد.

* تمرینات بدنسازی بازیکنان زیر نظر دکتر دیه‌گو به صورت شاد و مفرح دنبال شد. در این بخش بازیکنان با سوت بدنساز تیم ملی باید یکدیگر را دنبال می‌کردند.

* تیپ علی کفاشیان که با عینک آفتابی در تمرین حاضر شده بود از نکات قابل توجه بود که حتی این موضوع مورد توجه کی‌روش قرار گرفت.

* ساعت 11 و پس از لحظاتی تنفس، بازیکنان این بار در نصف زمین به تمرین شوت‌زنی و سانتر از جناحین مشغول شده که در این بخش اعضای کادر فنی مانند نکونام و کروز وظیفه پخش کردن توپ‌ها را بر عهده داشتند و بازیکنان کناری به سانتر از جناحین پرداخته و مهاجمان و مدافعان باید به وظایف خود عمل می‌کردند. نکته قابل توجه حضور میکو در جمع بازیکنان بود که او نیز در تمرینات شرکت می‌کرد. کی‌روش در این بخش مدام بازیکنان را صدا کرده و تذکرات تاکتیکی به آنها می‌داد.

تمرینات تیم ملی برای دیدار با سوریه طی روزهای آینده پیگیری خواهد شد و این تیم سه‌شنبه به منظور برگزاری این دیدار راهی مالزی خواهد شد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها