رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 211646

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران

هفته گذشته فیلم‌های با موضوع اجتماعی و تاریخ معاصر نظر مخاطبان را جلب و در سانس‌های فوق‌العاده به نمایش درآمدند.

اکران خصوصی فیلم سینمایی دراکولا
در هفته گذشته فروش فیلم‌های سینمایی با موضوع اجتماعی و تاریخ معاصر بیش از هفته‌های قبل بود و این آثار توانستند نظر مخاطب را به خود جلب کنند.


علی سرتیپی مدیر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم‌های دفتر پخش گفت: فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» تا کنون به 550 میلیون تومان رسیده این فروش متعلق به تهران و شهرستان فیلم است. فیلم سینمایی «فروشنده» تا کنون به 14 میلیارد و 40 میلیون تومان دست یافته است.

وی درباره فروش دو فیلم «یتیم‌خانه ایران» و «متولد 65»، گفت: فیلم سینمایی «متولد 65» در برخی از شهرستان‌ها به نمایش درآمده و فروش آن همراه با شهرستان به 170 میلیون تومان رسیده است. فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران»‌در تهران و یک سالن در مشهد به نمایش درآمده و در تهران به فروش 70 میلیون تومان دست یافت.

وی ادامه داد: فیلم «یتیم‌خانه ایران»‌شب گذشته با سانس‌های فوق‌العاده در سینما آزادی (یک بامداد) و کوروش (12) رسید و فروش این فیلم از روز سه‌شنبه سیر صعودی پیدا کرده است.

وی درباره تبلیغات این فیلم توضیح داد:‌به تازگی بیلبوردهای شهری نصب شده که امیدوارم با همکاری صدا و سیما بتوانیم با اقبال بهتری درباره فیلم مواجه شویم. با تبلیغات به تازگی مخاطب متوجه فیلم شده و از فیلم راضی است.

مختاری مدیر پخش هدایت‌فیلم گفت: فروش فیلم «خشکسالی و دروغ»‌ در تهران به یک میلیارد و 186 میلیون تومان رسید و در شهرستان 615 هزار تومان دست یافت. فروش کل فیلم یک میلیارد و 800 میلیون و یک هزار تومان بوده است. فیلم در تهران 20 سالن سینما و در شهرستان 31 سالن سینما دارد که در شهرستان سالن‌های آن اضافه خواهد شد.

عبدالله علیخانی مدیر پخش پویافیلم، گفت: فروش کل فیلم را محاسبه نکردم اما شب گذشته با اضافه شدن سینما آزادی فروش خوبی را داشتیم و در روز پنج‌شنبه به فروش 68 میلیون تومان دست یافتیم.

بنابراین گزاش، تا زمان آماده سازی گزارش فروش فیلم «سیانور» توسط دفتر پخش اعلام نشد اما براساس فروش مکانیزه فروش فیلم 90 میلیون و 721 هزار تومان است.
فارس
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها