رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 211812

فراخوان مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیردیپلم

ساعت 24-سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم آبان ماه 1395 می باشند را به خدمت فراخواند.

2
سازمان وظیفه عمومی ضمن فراخوان کلیه مشمولان غایب و غیر غایب متولد 1355تا پایان آبان ماه 1377 برای انجام خدمت دوره ضرورت ، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیردیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم آبان ماه سال 1395 دریافت کرده اند ، می بایست در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده ، حضور یابند.

مشمولان ساکن تهران بزرگ

کلیه مشمولان کاردانی ،دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ آبان ماه سال 1395 می باشند می بایست راس ساعت 6 صبح روز چهار شنبه مورخ 19/8/1395 به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساکن سایر استان های کشور

کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ آبان ماه سال 1395 می باشند راس ساعت 7 صبح چهارشنبه مورخ 19/8/1395 به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ گردیده است حضور پیدا نموده تا به خدمت دوره ضرورت اعزام گردند.

گفتنی است، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده اند ، می توانند به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و براساس اطلاعات درج شده در آن اقدام نمایند.

لازم به ذکراست،مشمولان می بایست برگ های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه ، کارت ملی و ... رادر هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

پایگاه خبری پلیس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها