رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 211875

دو جاسوس پرسپولیس شناسایی شدند؛ دوستان طاهری عامل نفوذی

اخبار و اطلاعات باشگاه پرسپولیس مدتی است که بر سر زبان ها افتاده است، به طوری که تاکتیک این تیم مقابل حریفان در یک برنامه تلویزیونی مورد تحلیل و آنالیز قرار می‌گیرد.

چند صباحی بود که اخبار و اطلاعات باشگاه پرسپولیس به بیرون درز می کند، البته پیشتر هم لو رفتن تاکتیک های پرسپولیس برابر تیم ها موضوع حساسی برای باشگاه شده بود و مسئولان را درگیر این موضوع کرده بود.

لو رفتن اطلاعات باشگاه و البته تاکتیک های تیم پرسپولیس در شرایطی اتفاق می افتد که شاگردان برانکو هم اکنون صدرنشین جدول هستند و موقعیت بسیار خوبی دارند.

همین موضوع باعث شد تا مسئولان باشگاه فرد یا افرادی را که اطلاعات باشگاه را به بیرون لو می دهند را شناسایی کنند. بعد از پیگیری های مکرر مشخص شده است دو تن از نزدیکترین مسئولان باشگاه پرسپولیس به علی اکبر طاهری، به دلیل نزدیکی با یک سایت ورزشی خاص، اخبار درون تیمی باشگاه و حواشی پرسپولیس را به بیرون مخابره می‌کند و هم اکنون باشگاه آنها را شناسایی کرده است.

بدین منظور، نامه‌نگاری ها از سوی حراست باشگاه برای همراهی نکردن این دو مسئول با سایر اعضای تیم در اردوی دوبی، صورت گرفته‌ و احتمالا این دو نفر، تیم پرسپولیس را در امارات همراهی نخواهند کرد.

با این حال، گفته می‌شود علی اکبر طاهری، مخالف عدم حضور این دو مسئول باشگاه است و تمایل دارد برای جلوگیری از بروز حواشی بعدی، هرچه سریعتر این موضوع ختم به خیر شود و دو مسئول ذکر شده نیز در اردوی دوبی پرسپولیس حضور داشته باشند.

آنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها