رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 211915

انهدام باند سرقت طلا از منازل در بندرعباس‌

ساعت 24- ‌فرمانده نیروی انتظامی بندرعباس، از انهدام باند سرقت طلا از منازل در بندرعباس خبر داد و گفت: باند چهارنفری که اقدام به سرقت طلا از منازل می‌کردند، طی هفته گذشته شناسایی و دستگیر شدند.

‌سرهنگ اسماعیل مشایخ امروز در جمع خبرنگاران افزود: این باند که از خارج استان وارد بندرعباس شده اقدام به سرقت طلا از منازل می‌کردند ‌که پس از دستگیری به 23 مورد سرقت طلا از منازل اعتراف کرده‌اند.

وی بابیان اینکه تمامی اعضای این باند سابقه‌دار بوده‌اند، اضافه کرد: بیشترین رقم ریالی سرقت شده توسط این باند، 120 میلیون تومانی طلا و کمترین آن دو میلیون تومان بوده است.

مشایخ از دستگیری فردی که خود را به مردم از کارکنان نیروی انتظامی معرفی و اخاذی می‌کرد خبر داد و گفت: فردی که به‌دروغ خود را از کارکنان نیروی انتظامی معرفی و از 15 نفر اخاذی کرده است که با شکایت پنج نفر دستگیر و اعتراف کرده است.

وی همچنین از انهدام دو باند دیگر سرقت منازل خبر داد و افزود: همچنین دو باند دیگر که یکی پنج نفرِ و دیگری سه نفرِ بودند اقدام به سرقت از منازل و لوازم داخل خودرو می‌کردند، طی ماه جاری دستگیر و باندهای آن‌ها منهدم شد.

مشایخ با اشاره به جرائم به وقوع پیوسته در شهرستان بندرعباس در 6 ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: با اقدامات مؤثر انجام‌شده درزمینهٔ دستگیری، با تدبیر فرماندهی انتظامی استان و تعامل شورای تأمین امنیت شهرستان شاهد کاهش جرائم و پیشرفت عملکرد مناسب ناجا در بندرعباس هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی بندرعباس، یکی از علل کاهش جرائم خشن در بندرعباس را اقدام به‌موقع در بررسی پرونده‌ها و دستگیری متهمان عنوان کرد و گفت: در شش ماه نخست سال جاری شاهد در جرائم خشن در سطح شهرستان بندرعباس از قبیل سرقت مسلحانه، سرقت به عنف، تجاوز به عنف، آدم‌ربایی، قتل و شرارت 24 درصد کاهش داشته و 104 نفر دستگیرشده است.

وی از جمع‌آوری 10هزار و 768 معتاد، کارتن‌خواب و ولگرد از سطح شهر بندرعباس و ارجاع آنان به کمپ‌های ترک اعتیاد و خانواده‌هایشان در شش‌ماهه نخست سال جای خبر داد و گفت: با توجه به گستردگی مرزهای آبی شهرستان بندرعباس، با کشف حدود هفت تن انواع مواد مخدر، رشد 243 درصدی در این زمینه را شاهد بوده‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان، در خصوص مبارزه با قاچاق کالا در 6 ماهه نخست امسال به افزایش 66 درصدی قاچاق کالا به ارزش ریالی 19 میلیارد تومان اشاره‌ کرد.

فرمانده نیروی انتظامی بندرعباس گفت: درمجموع سرقت‌ها نیز با کاهش 7درصدی و در زمینهٔ دستگیری نیز با افزایش 30درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بوده‌ایم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها