رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 211982

بیرانوند: نمیدانم با پرسپولیس به اردو میروم یا نه

ساعت 24- دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس گفت: برای همراهی پرسپولیس در دبی تابع تصمیم مربیان تیم ملی هستم.

style="text-align:justify">علیرضا بیرانوند در خصوص اینکه آیا پرسپولیس را در سفر به دبی همراهی خواهد کرد یا نه؟ اظهار داشت: در این مورد من تصمیم‌گیرنده نیستم، بلکه مربیان تیم ملی باید این اجازه را به من بدهند.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس رسماً از فدراسیون فوتبال خواسته بود که من در سفر به دبی همراه این تیم باشم تا دوران درمانی خود را در دبی سپری کنم اما اینکه مربیان تیم ملی چه پاسخی به این درخواست داده‌اند را تا الان بی‌خبر هستم. ضمن اینکه ویزای دبی من آماده است و در صورتی که در لیست تیم ملی نباشم، با پرسپولیس به اردو خواهم رفت.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس یادآور شد: من تمرینات خیلی خوبی را در اردوی تیم ملی انجام دادم و از نظر بدنی شرایط ایده‌الی دارم، اما فعلاً اجازه ندارم گچ دست خود را باز کنم و شاید این کار را یکی دو روز قبل از بازی تیم ملی با سوریه انجام بدهم. اگر به من نیاز باشد، با تمام وجودم در خدمت تیم ملی خواهم بود، در غیر این‌صورت خود را برای دیدارهای آینده لیگ و تیم ملی آماده خواهم کرد. البته در این مورد خیلی نمی‌خواهم عجله کنم تا خدای نکرده مصدومیتم تشدید شود. هر چه مربیان تیم ملی صلاح بدانند همان است.

بیرانوند با بیان اینکه تیم ملی دروازه‌بان‌های خوبی در اختیار دارد، تصریح کرد: خوشبختانه تیم ملی در همه پست‌ها بازیکنان خوب زیادی دارد و فکر نمی‌کنم مربیان تیم ملی نگرانی بابت این قضیه داشته باشند. من برای همبازیانم در بازی با سوریه آرزوی موفقیت می‌کنم و ایمان دارم که در این بازی هم به مانند دیدارهای قبل با یک بازی خوب پیروز خواهیم شد تا شانس‌مان را برای صعود به جام‌جهانی افزایش دهیم.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت وحیدامیری عنوان کرد: وضعیت امیری خیلی بهتر از من است و فکر می‌کنم او بتواند در بازی ایران مقابل سوریه به میدان رود. وحید بسیار با انگیزه تمرین می‌کند و امیدوارم هر چه زودتر شرایط بازی کردن پیدا کند.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها