رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 212685

آغاز توزیع کارت آزمون‌های استخدامی از ساعت 11 امروز

ساعت 24-مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون‌های استخدامی جاری از ساعت 11 امروز خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 روز پنجشنبه 20 آبان‌ماه می‌توانند پرینت کارت ورود به جلسه آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور، آموزش‌پرورش و دانشگاه‌های علوم پزشکی را دریافت کنند.

دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش، از ساعت 11 امروز سه‌شنبه 18 آبان‌ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌های فوق می‌توانند از ساعت 11 امروز سه‌شنبه 18 تا ساعت 24 روز پنجشنبه 20 آبان ماه جاری به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای و ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه‌پرینت تهیه کرده و براساس آدرس و زمان تعیین‌شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

دکتر توکلی خاطرنشان کرد: هر یک از داوطلبان ضرورت دارد پس از دریافت پرینت کارت شرکت در آزموهای فوق نسبت به بررسی مندرجات آن اقدام کنند و با توجه به اطلاعات مندرج روی کارت در صورتی که نسبت به بندهای 3، 8، 9، 16،17، 20 و 21 (بر حسب مورد به ترتیب جنسیت، معلولیت، نیازمند منشی، مقطع تحصیلی، عنوان رشته تحصیلی، خوشه شغلی و اولویت‌های انتخابی) تفاوتی مشاهده نمودند ضرورت دارد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند ج اطلاعیه توزیع کارت به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه نقص مربوط به شرح جدول شماره 2 اطلاعیه توزیع کارت مراجعه و موضوع را پیگیری کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت آموزش‌وپرورش با توجه به خوشه‌های شغلی داوطلبان و برحسب مورد صبح یا بعدازظهر روز جمعه 21 آبان‌ماه جاری در 53 شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود.

دکتر توکلی تاکید کرد: صبح جمعه آزمون 213 هزار و 280 داوطلب برگزار می‌شود که از این تعداد 124 هزار و 456 نفر زن و مابقی مرد هستند. همچنین بعدازظهر جمعه آزمون برای تعداد 239 هزار و 368 داوطلب که از این تعداد 157 هزار و 527 نفر زن و مابقی مرد هستند، برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت 8:30 دقیقه و نوبت عصر از ساعت 14 بعدازظهر روز جمعه 21 آبان‌ماه آغاز می‌شود و درب‌های ورود به حوزه‌های آزمون نوبت صبح راس ساعت 8 و آزمون نوبت بعدازظهر 13:30 دقیقه بسته خواهد شد بنابراین داوطلبان باید قبل از بسته شدن درب‌ها در حوزه‌های امتحانی حاضر باشند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: هر داوطلب برای حضور در آزمون‌های استخدامی مربوطه باید پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه خود را به همراه داشته باشد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها