رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 215997

برای سلفی گرفتن کدام کشورها خطرناک تر هستند

ساعت24-براساس یک تحقیق دانشگاهی مرگ بار ترین کشورها برای سلفی یا به گفته این تحقیق کیل فی(killfie )مشخص شدند. براساس این پژوهش تمایل افراد برای گرفتن عکس هایی عجیب و خطرناک که توجه افراد را در شبکه های اجتماعی به خود جلب کند و کسب لایک بیشتر موجب افزایش تعداد مرگ و میر هنگام گرفتن سلفی است.

سلفی خطرناک
به گزارش ساعت 24 براساس این تحقیق که توسط مرکز تحقیق دانشگاه آمریکایی کارنگی ملون و ایندراپرستا موسسه فناوری اطلاعات در دهلی انجام شده است 76 نفر در هند جان خودرا هنگام گرفتن عکس سلفی در بنای تاریخی تاج محل ، روی یک سخره زیبا و هنگام نزدیک شدن قطار به ایستگاه از دست داده اند. در گزارش تاکید شده که در طول دوسال در هند به اندازه کل جهان افراد هنگام سلفی گرفتن جان خودرا از دست داده اند.حتی میزان این تلفات از حمله کوسه به شناگران در جهان بیشتر بوده است.براساس یافته های این گزارش از سال 2014 در هند 127 نفر هنگام سلفی گرفتن کشته شده اند که براساس این تحقیق تمایل افراد برای کسب توجه در شبکه های اجتماعی و گرفتن تصاویر سلفی عجیب و غریب عامل عامل این کشته ها است.

در این میان سه دانش آموز به دلیل تلاش برای گرفتن عکس با یک قطار که به سوی آنان در حرکت بوده به دلیل برخورد با قطار در مومبی کشته شده اند.همچنین یک دانش آموز نیز هنگامی که تلاش می کردبر روی یک سخره عکس سلفی بگیرد به درو دره ای با هجده متر ارتفاع پرتاب شده است.همچنین یک جهانگرد ژاپنی نیز هنگام گرفتن سلفی کشته شد به دلیل اینکه سه نفر دیگر هنگام سلفی گرفتن موجب شدند که قایق آنان واژگون شود.براساس این گزارش پس از هند پاکستان مرگ بار ترین کشور برای سلفی گرفتن با 9 کشته است و پس از آن به ترتیب آمریکا با 8 کشته و روسیه با شش کشته قرار دارند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها