رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 216041

بازیگر سرشناس زن دیوانه شده است!

ساعت 24- «شلی دووال» بازیگر زن فیلم معروف «درخشش» به بیماری روحی و روانی مبتلا شده است.

شلی دووال
با گذشت بیش از یک دهه از زمان درخشش «شلی دووال»، این هنرپیشه با «دکتر فیل» مصاحبه‌ای انجام داد و پرده از بیماری روحی خود برداشت.

او بازیگر نقش «وندی تورنس» در فیلم «درخشش» بود که از معروف‌ترین کارهای «استنلی کوبریک» محسوب می‌شود و «جک نیکلسون» معروفترین بازی‌اش را در آن نشان داده است. «دووال» در گفت‌وگو با «دکتر فیل» گفت: اگر من بگویم سالم هستم، آن‌ها شب می‌آیند سراغم و اذیتم می‌کنند.

«دووال» که حالا ۶۷ سال دارد، در صحبت‌هایش درباره هویت آن موجودات صحبتی نکرده است. او آخرین بار سال ۲۰۰۲ در فیلم «مانا از بهشت» بازی کرد و به گفته خودش، از آن زمان تاکنون "زیادی تنها" بوده است.

«شلی دووال»

این بازیگر که از افسردگی رنج می‌برد، نامزدی دو جایزه «امی» را در کارنامه‌اش دارد. جثه او نسبت به فیلم «درخشش» بسیار تغییر کرده و او در این مصاحبه مدعی شده یک نفر شبانه ظاهرش را عوض کرده است.

او در برنامه «دکتر فیل» گفت: من دختر زیبایی بودم. خوشگل بودم.

«دکتر فیل» به او اطمینان داد که هنوز هم زیباست.

«دووال» چهار دهه فعالیت هنری داشت. او در این برنامه به علاقه زیاد خود به «رابین ویلیامز» هنرپیشه سرشناسی که چند سال پیش دست به خودکشی زد و با او در فیلم «ملوان زبل» (۱۹۸۰) همبازی شد، اشاره کرد: من دوران خوشی را در «ملوان زبل» داشتم. عاشق «رابین» بودم. همبازی شدن با او لحظات خوشی بود. او از هیچ چیز، جوک درمی‌آورد.

«شلی دووال» در برنامه «دکتر فیل»

اما وقتی «دکتر فیل» به مرگ «ویلیامز» اشاره کرد، «دووال» گفت: من فکر نمی‌کنم او مرده باشد. به نظر من او فقط شکلش تغییر کرده است. او در بعضی قالب‌ها خوب به نظر می‌رسد، اما در بعضی‌ها، نه.

هنرپیشه فیلم «درخشش» در ادامه حرف‌هایش اصرار داشت که «رابین ویلیامز» را ملاقات می‌کند.

«دکتر فیل» در پایان برنامه ابراز خوشحالی کرد که «دووال» با پس زدن روش‌های دارویی، به روش‌های درمانی دیگری روی آورده و در پی بهبود وضعیت خود است.

ی‌تی آنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها