رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 217155

در اثر بارش برف

زندگی در مازندران مختل شد

ساعت 24-در حالی که از چندروزپیش هواشناسی بارش برف را در مازندران پیش بینی کرده بود،اما تمهیدات لازم انجام نشد و قطعی آب و برق مازندرانی ها را در سرمای زمستان به دردسر انداخت.

موج هوای سرد و بارش برف و باران چند روزی است ایران را فراگرفته و بسیاری از شهرها و روستاها و جاده ها سفید پوش شده است.در بسیاری از کشورهای دنیا در چنین مواقعی به دلیل انجام پیش بینی های لازم و فراهم بودن زیر ساختها و امکانات در هنگام بارش برفهای حتی سنگین تر از این چیزی که در حال حاضر در ایران اتفاق افتاده است،زندگی روزمره شهروندان با مشکل خاصی مواجه نمی شود.
اما دیروز و امروز بارش برف بین 30 تا 60 سانتی متر در نقاط مختلف مازندران،با قطعی آب و برق شهروندان همراه شد.در بعضی قسمتهای شهر آمل دیشب تنها دو ساعت برق وصل بود و ساعات طولانی آب برخی مناطق قطع بود.
همچنین قطعی برق مردم منطقه چهاردانگه مازندران از زمان اتصال برق به شبکه سراسر با مشکل قطعی برق در زمان بارش برف و باران مواجه هستند که این روند طی حدود 15 سال همچنان ادامه دارد . بارش برف در روز گذشته و امروز و قطعی برق سبب بروز مشکلات جدی برای اهالی منطقه چهاردانگه شد و مردم برای تهیه نان و آب آشامیدنی دچار مشکلات جدی شدند.

همچنین عباسعلی نجفی،معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در ارتباط با وضعیت راه‌های روستایی استان نیز گفت: به دلیل بارش برف در همه مسیرهای استان راه بیش از 500 روستای استان بسته است که همکاران این اداره در حال برف‌روبی مسیر هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها