رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 217235

آیت الله موسوی اردبیلی دار فانی را وداع گفت

ساعت24- آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی که چند روزی است در بیمارستان لاله تهران بستری شده است،‌ امروز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت.

موسوی اردبیلی
آیت الله موسوی اردبیلی از روز دوشنبه هفته جاری به دلیل عارضه قلبی و گوارشی در بیمارستان لاله تهران بستری شده و امروز پس از سکته مجدد قلبی و وخامت حال، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

رضا پایدار معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خبر درگذشت آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی را تایید کرد.
پزشک معالج آیت الله عبدالکریم موسوی اردبیلی ساعتی پیش گفت: وضع سلامت ایشان از دیروز بهتر نشده و امروز یک بار دیگر سکته قلبی داشته است.
دکتر محمدرضا ظفرقندی در جمع خبرنگاران در بیمارستان لاله افزود: شرایط قلبی ایشان نسبت به روز گذشته بدتر شده است.
آیت الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید، متولد سال 1304 در اردبیل است که پس از شهادت آیت الله بهشتی از سال 1360 تا 1368 به ریاست دیوان عالی کشور به عنوان عالی ترین مقام قضایی کشور رسید.
وی از بامداد روز دوشنبه به علت عارضه گوارشی و با حالت شوک و عفونت از قم با آمبولانس به بیمارستان لاله در تهران منتقل شد و از 2 روز پیش تاکنون 2 بار دچار سکته شده است. وی با تشخیص پزشکان به بخش آی سی یو منتقل شده است و با دستگاه تنفس مصنوعی، تنفس می کند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها