رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 218718

آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری از هفته آینده

ساعت 24-مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: ثبت‌نام برای آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 96 از روز سه‌شنبه 16 آذرماه جاری آغاز و تا روز دوشنبه 22 این ماه ادامه دارد.

3
دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (PH.D) نیمه متمرکز سال 96 از روز سه‌شنبه 16 آذرماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز و تا روز دوشنبه 22 آذرماه جاری ادامه دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: کلیه متقاضیان ضرورت دارد در این مدت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام به سایت این سازمان به نشانی WWW.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون فوق اقدام کنند.

دکتر توکلی همچنین خاطرنشان کرد: اطلاعیه تکمیلی سازمان سنجش و آموزش کشور در خصوص ثبت‌نام برای آزمون دکتری نیمه متمرکز 96 روز یکشنبه 14 آذر سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در پایان گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده این آزمون روز جمعه 6 اسفندماه جاری در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها