رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 218763

احضاریه صادقی چهار ماه پیش به مجلس آمده بود

ساعت24-سخنگوی فراکسیون امید گفت: ظاهرا احضاریه این نماینده تهران چهار ماه پیش آمده بود اما با توجه به اینکه هیات نظارت بر نمایندگان تشکیل نشده بود به این موضوع رسیدگی نشده است.

style="text-align: justify;">بهرام پارسایی" سخنگوی فراکسیون امید در تشرح جلسه امروز صبح (سه‌شنبه) هیات رئیسه فراکسیون امید در رابطه با احضاریه صادقی نماینده تهران گفت: گزارشاتی درباره احضاریه قوه قضائیه و موضوعات مربوطه در این جلسه ارائه شد و جمع بندی فراکسیون این شد که همه باید به آنچه قانون مشخص کرده پایبند باشند.

نماینده مردم شیراز با بیان اینکه براساس قانون نظارت بر رفتار نمایندگان نحوه احضار نماینده کاملا مشخص شده است، تصریح کرد: اصرار ما هم بر اجرای قانون است لذا درخواست فراکسیون این است که هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در اسرع وقت تشکیل جلسه داده و موضوع را تعیین تکلیف کند تا همه چیز از مسیر قانونی طی شود تا بیش از این حاشیه سازی نشود.

پارسایی همچنین با تاکید براینکه وکیلی عضو فراکسیون امید نیز در جلسه امروز فراکسیون گزارشی در این مورد ارائه کرد، افزود: وی اعلام کرد که رئیس مجلس خواهان حل و فصل موضوع است و ظاهرا احضاریه صادقی چهار ماه پیش آمده بود اما با توجه به اینکه هیات نظارت بر نمایندگان تشکیل نشده بود به این موضوع رسیدگی نشده تا اینکه بیست و هشتم ماه گذشته هیات رئیسه مجلس در نامه‌ای خواستار ارائه مستندات درباره پرونده صادقی شد تا محتویات آن در اختیار هیات نظارت بر نمایندگان قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور علی مطهری نائب رئیس مجلس در جلسه امروز گفت: قرار شد، وی پیگیری‌های مربوطه را با رئیس مجلس و هیات رئیسه انجام داده و موضوع به روشی آرامش بخش حل و فصل شود تا هزینه‌ای برای کشور ایجاد نشود.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها