رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 218775

نماینده اصولگرای مجلس:

دولت موظف به ارسال پرونده حقوق بگیران نجومی به قوه قضاییه است/ مردم از این وضعیت خسته شده‌اند

ساعت24-عضو هیات رئیسه مجلس گفت: هرچه تاکنون برای برخورد با متخلفان اقتصادی شعار داده شده کافیست و مردم منتظر برخورد با آنان در هر رده و مسئولیتی هستند.

هر چند تعداد متخلفان حقوق های نجومی زیاد نیست اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور و فشاری که بر روی مردم وجود دارد این نوع تخلفات مردم را به شدت ناراحت کرده و باید نتایج برخورد با متخلفان به مردم برسد.
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: هرچه تاکنون برای برخورد با متخلفان اقتصادی شعار داده شده کافیست و مردم منتظر برخورد با آنان در هر رده و مسئولیتی هستند.

غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کوتاهی دولت برای ارسال پرونده متخلفان دریافت کننده حقوق های نجومی به قوه قضاییه، اظهار داشت: زمانی که همه گزارش‌ها نشان دهنده وجود تخلف در این زمینه است و شخص رئیس جمهور از ضرورت برخورد با متخلفان سخن گفته نباید لحظه ای درنگ کند.

وی افزود: هر چند تعداد متخلفان حقوق های نجومی زیاد نیست اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور و فشاری که بر روی مردم وجود دارد این نوع تخلفات مردم را به شدت ناراحت کرده و باید نتایج برخورد با متخلفان به مردم برسد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: چرا وقتی مساله ای به این بزرگی در کشور به وجود آمده و حاشیه‌های بسیاری را برای دولت ایجاد کرده برای برخورد با متخلفان تا این اندازه اهمال می شود.

کاتب در ادامه عنوان کرد: مردم از اینکه عده ای معدود به خود اجازه می دهند تا به بیت المال دست اندازی کنند و برخورد درستی با آنان نمی شود اعتمادشان به سیستم از بین می رود و این مساله نگران کننده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: اعتماد عمومی از ارکان اساسی یک حکومت است که در طول چهار دهه گذشته این اعتماد در عالی ترین شکل خود برای این نظام وجود داشته و نباید اجازه دهیم خدشه ای به این اعتماد وارد شود.

نماینده مردم گرمسار، ارادان و ایوانکی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هر چه تاکنون برای برخورد با متخلفین شعار داده شده کافی‌ است و مردم از این وضعیت خسته شده اند و منتظر برخورد با متخلفین اقتصادی در هر رده و مسوولیتی هستند.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس فیش‌های حقوقی خود را برای شفافیت کامل دریافت های مالی اعلام خواهند کرد، گفت: مجلس قطعا این مساله را با جدیت تمام پیگیری خواهد کرد تا زمانیکه نتیجه برخورد با متخلفان به اطلاع عموم ملت ایران برسد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها