رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 218820

سالروز تولد کاپیتان بیحاشیه آبیپوشان

ساعت24-امروز سالروز تولد یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ استقلال، رضا احدی است که در سال ۱۳۴۱ چشم به جهان گشود.

رضا نداف احدی در ۹ آذر ۱۳۴۱ به دنیا آمد و در 28 دی ماه سال 1394 درگذشت.

وی سابقه عضویت در تیم‌های باشگاه فوتبال استقلال تهران و باشگاه فوتبال روت‌وایس اسن را دارد. احدی از معدود لژیونرهای ایرانی است که در دهه شصت شمسی برای بازی در باشگاهی در آلمان دعوت شد و در لیگ آلمان بازی کرد.

1434472_706

احدی همچنین در مدت کوتاهی که مسئول تیم جوانان استقلال بود فوتبالیست‌هایی مانند وحید طالب لو، خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان را به فوتبال ایران معرفی کرد.

باشگاه روت وایس اسن که تیم فوتبالش اکنون در رقابت‌های آلمان حضور دارد، امروز پس از اینکه از از بیماری رضا احدی، بازیکن نامی دهه شصت و هفتاد فوتبال کشورمان، مطلع شد با صدور بیانیه‌ای نسبت به بستری شدن رضا احدی، واکنش نشان داد و مراتب ناراحتی خود را از این بابت اعلام کرد.

در همین ارتباط پروفسور دکتر میشاییل ولینگ، رئیس کنونی باشگاه روت وایس اسن بلافاصله بعد از آگاهی از خبر بیماری احدی، در اطلاعیه‌ای عنوان کرد:‌باشگاه روت وایس اسن با تاسف بسیار از بیماری سخت رضا نداف احدی، بازیکن سابقش مطلع شد.ما برای او آرزوی قدرتی زیاد در این مقطع زمانی سخت را داریم و امیدواریم هرچه سریع‌تر بطور کامل سلامتی خود را به دست آورد.

وی پس از چندین روز بستری بودن در بیمارستان ایرانمهر به دلیل شدت گرفتن بیماری‌اش که ناشی از عفونت داخلی و سرطان کبد بود. در روز دوشنبه ۲۸ دی ماه ۱۳۹۴ حوالی ساعت ۹ درگذشت.

پیکر ستاره پیشکوست نامدار فوتبال پس از تشییع ووداع در میان خیل دوستاران واهالی ورزش در ورزشگاه شیرودی جهت به خاکسپاری در قطعه نام آوران بهشت زهرا در تاریخ ٣٠دیماه ١٣٩٤به خانه ابدی سپرده شد.

1434478_888

احدی از محبوب‌ترین بازیکنان استقلال در دهه ۶۰ محسوب می‌شود وی که تنها ۵۳ سال داشت از بازیکنان بی حاشیه و خوش اخلاق فوتبال ایران بود.

اخبار پرسپولیس

اخبار استقلال

برنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها