رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 218868

هوای تهران باز هم ناسالم شد

ساعت 24- بر اساس آخرین اطلاعات ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای سطح شهر تهران، امروز نیز کیفیت هوا در شرایط ناسالم قرار دارد و میزان غلظت آلاینده‌ها فراتر از حد مجاز گزارش شده است.

بر اساس آخرین اطلاعات ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای سطح شهر تهران، امروز نیز میزان غلظت آلاینده‌های با قطر کمتر از 2.5 میکرون فراتر از حد مجاز گزارش شده است و شاخص‌ها عدد 139 را در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 نشان می‌دهند.

شاخص 139 نشان‌دهنده کیفیت ناسالم هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه است که پیش‌بینی می‌شود با توجه به شرایط جوی تهران در روزهای آینده، میزان غلطت آلاینده‌ها در روزهای آینده افزایش داشته باشد.

بر اساس اطلاعیه مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران ، باتوجه به بولتن شماره 01/8/09-110 اداره کل هواشناسی استان تهران مورخ 95 آذر ماه 8 انتظار می‌رود این شرایط تا فردا نیز ادامه داشته باشد.

از این رو توصیه می‌شود، افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری نموده و سایر افراد نیز فعالیت‌های طولانی مدت را در فضای باز کاهش داده و از انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها