رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 218871

سردار یک روز پرسپولیسی می شود

ساعت 24- ستاره پرسپولیس در روزهای تلویزیون سیاه و سفید معتقد است قرمزهای تهرانی باید با هدف قهرمانی پا به زمین مسابقات بگذارند.

فرشاد پیوس مهاجم ملقب به آقای گل سرخپوشان پایتخت در خصوص شرایط تیم محبوبش اظهار نظرهای مثبتی انجام داد و این تیم را شایسته کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر دانست.

متن گفتگوی پیوس در ادامه پیش روی شماست؛

* توقف پرسپولیس مقابل پیکان

پرسپولیس مقابل پیکان خیلی خوب و منطقی بازی کرد و می‌توانست به گل‌های بیشتری برسد که متاسفانه به خاطر کم دقتی مهاجمان در این امر ناموفق بود.

پیکان تیمی بود که از دفاع به حمله خیلی خوب کار می‌کرد و ارسال‌های خوبی از کناره‌های زمین انجام می‌داد. بازیکنان میانی پیکان ارتباط خیلی خوبی با یکدیگر داشتند و به نظر من این تیم می‌تواند شرایط بهتری در جدول داشته باشد.

* پارسال حسرت گل نشدن موقعیت‌ها بر دل همه‌مان ماند

یادمان باشد سال گذشته تیم پرسپولیس به خاطر تفاضل گل قهرمانی را از دست داد. به نظر من امسال آقای برانکو باید برنامه ویژه‌ای برای خط حمله تیم داشته باشد تا بتواند با استفاده بهتر از موقعیت‌ها، پرسپولیس را به مقام قهرمانی برساند.

* استقلال با چراغ خاموش حرکت می‌کند

استقلال تیمی است که آرام آرام خودش را به بالای جدول می‌رساند. منصوریان کارنامه مشخص و موفقی دارد. از طرفی حوصله هواداران این تیم قابل تحسین است. استقلال روزهای خوبی در پیش دارد چون بازی‌های نسبتا سختش را انجام داده است. علاقه شخصی من قهرمانی پرسپولیس در نایب قهرمانی استقلال در پایان این فصل مسابقات است.

* امسال 3 مدعی قهرمانی داریم

فکر می‌کنم قهرمان امسال از بین تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی مشخص خواهد شد که در این بین شانس پرسپولیس بیشتر از دو تیم دیگر است.

* اعتماد به نفس طارمی کم است

مهدی بازیکن خوبی است منتها کمی اعتماد به نفسش پایین است. طارمی را مثل پسر خودم دوست دارم . او بازیکنی فیزیکی و آینده‌دار است. اگر هم از این بازیکن انتقاد می‌کنیم فقط به این خاطر است که علاقه داریم شرایطش روز به روز بهتر شود. شک نکنید طارمی به اوج برگردد قطعا پرسپولیس قهرمان خواهد شد.

* طاهری مورد حمایت وزیر است

بحث برکناری آقای طاهری و به تبع آن جدایی برانکو شایعه‌ای بیش نیست. ضمن اینکه برانکو شخصی فهیم است که کارش را به خوبی انجام می‌دهد و به خاطر قراردادش تا پایان فصل در پرسپولیس می‌ماند.

* پرسپولیس تنها گزینه سردار آزمون در ایران است

به گمانه‌زنی‌ها در خصوص تیم محبوب سردار آزمون در ایران کاری ندارم ولی باید بدانید او پرسپولیس را دوست دارد. اگر روزی بخواهد به ایران برگردد بازیکن پرسپولیس خواهد شد چون در این تیم جای پیشرفت زیادی خواهد داشت.

* مقایسه فوتبالیست های قدیم و جدید

در بین بازیکنان قدیمی در تمام پست‌ها چند گزینه خوب می‌توان پیدا کرد منتها الان اینگونه نیست. آن زمان 3 روز تمرین می‌کردیم و کیفیت بالایی را در زمین مسابقه شاهد بودیم ولی بازیکنان امروزی با 6 روز تمرین در هفته نمی‌توانند انتظار مربی و هواداران را برآورده کنند. به اعتقاد من تمرین بیشتر برای نسل جدید فوتبال کشورمان نیاز است.

جام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها