رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 219014

5 تغییر اساسی در ترکیب پرسپولیس؛ رضاییان فیکس می شود

پرسپولیس با تغییرات فراوانی نسبت به بازی های گذشته به دیدار ماشین سازی خواهد رفت.

عبدالصمد ابراهیمی که به عنوان وکیل چند بازیکن پرسپولیس در فوتبال کشورمان مشغول به فعالیت است در خصوص تغییرات احتمالی سرخپوشان در دیدار مقابل ماشین سازی به گمانه زنی پرداخت و نوشت:

شواهد و قرائن حکایت از ٥ تغییر اساسی در ترکیب پرسپولیس مقابل ماشین سازی دارد که باید منتظر بود و دید این تعداد تغییرات در تیمی که تلاش کرده همواره با ترکیبی ثابت و مشخص به میدان برود چه دستاوردی دارد.

١- رامین رضاییان. رامین به احتمال فراوان برای اولین بار به عنوان مهره فیکس تیم در دفاع راست به میدان خواهد رفت. در خصوص انگیزه بالای او برای اثبات اینکه می تواند در ترکیب باشد نیازی به نوشتن نیست. فوتبال رو به جلو رامین می تواند گره گشا باشد.

٢- حسین ماهینی. او هم باید تغییر پست بدهد و در دفاع میانی توپ بزند. ماهینی دفاع میانی سمت راست خواهد بود و به یاد دورانی که در استقلال اهواز در این پست بازی می کرد باید دید چه عملکردی دارد. بارزترین شاخصه ماهینی در این پست قدرت بازیخوانی ذاتی اوست.

٣- سید جلال حسینی. کاپیتان پرسپولیس از دفاع میانی متمایل به راست، روانه سمت چپ می شود تا جای خالی محمد انصاری را پوشش دهد. تنها نکته نگران کننده خط دفاعی، حضور چهار بازیکن راست پا شامل ربیع خواه، سید جلال، ماهینی و رضاییان است که نبود یک چپ پای تخصصی در این جمع به چشم می آید.

٤- پریموف. مهاجم اوکراینی پرسپولیس پس از هفته هایی که بخت علی علیپور برای گلزنی باز نشد احتمالا به عنوان مهاجم نوک در پست شماره ده برای زدن ضربات نهایی وارد ترکیب می شود. عملکرد او در بازی های دوستانه از حیث گلزنی مثبت بوده و شاید حضور وی که بودنش در پرسپولیس همواره مورد اعتراض بوده بتواند موقعیت ها را به گل تبدیل کند.

٥- مهدی طارمی. اگر همه اتفاقات و تغییرات بالا رخ دهد طارمی هم با تغییر پست مواجه خواهد شد و از پست مهاجم نوک و به اصطلاح پست ١٠ به مهاجم سایه یا پست ٩ تغییر مکان خواهد داد تا با فضاسازی و خلق موقعیت برای پریموف، اندکی دورتر از دروازه انجام وظیفه نماید.

باید دید آیا برانکو ایوانکوویچ به دنبال همین تغییرات است یا نه، تیم با ارنج دیگری به مصاف سبزپوشان دیار سهند خواهد رفت.

جام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها