رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 219072

توضیح فدراسیون فوتبال درباره آنهایی که می روند و ماجرای کفاشیان

ساعت24-فدراسیون فوتبال بزودی با 37 نفر از پرسنلش وداع می کند اما این اتفاق تنها به دلیل اجرای مر قانون است!

فدراسیون فوتبال به خبر جدایی 37 نفر از کارکنانش در هفته جاری واکنش نشان داد. امیرحسین حسینی ، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرآنلاین درباره خبر «تاج فدراسیون فوتبال را شخم می زند» توضیح داد:«البته به نظرم در انتخاب این تیتر کم لطفی کردید و تیتر مناسبی نیست. چون این تغییرات و جدایی بزرگوارانی که سال ها در تشکیلات فوتبال زحمت کشیده اند، خواست فدراسیون نبوده و بلکه اجرای قانون کشور است. فدراسیون فوتبال از سوی وزارت ورزش و نهادهای مسئول عالیرتبه دیگر که مسئولیت بازرسی دارند، مکلف شده به قانون مصوب مجلس. اینکه نمی تواند به همکاری با نیروهای بازنشسته، ادامه همکاری داشته باشد. به همین دلیل هم هست که ناچار شدیم با تقدیر از زحمات این بزرگواران، به همکاری با این عزیزان پایان دهیم.»

او درباره اختلاف کفاشیان و دلخوری او از اتفاقات اخیر که در مصاحبه اش با یکی از خبرگزاری ها هم به آنها پرداخته بود ، گفت: «به هیچ وجه دلخوری بین آقای کفاشیان و مدیران فدراسیون فوتبال وجود ندارد و اتفاقا حمایت از حضور آقای کفاشیان را شخص آقای تاج انجام داده اند. نایب رئیس فدراسیون فوتبال از مطالبی که اخیرا در تعدادی از رسانه ها منتشر شده بود، دلخور بودند. رسانه هایی که مدام درباره حضور ایشان در انتخابات شورای فیفا مطالبی نوشته بودند. روی صحبت آقای کفاشیان با این رسانه ها بود، نه با مدیران فدراسیون فوتبال. در تشکیلات فدراسیون فوتبال هماهنگی لازم میان اعضا وجود دارد و مشکلی نیست.»

علی کفاشیان صبح امروز به عنوان نایب رئیس تشکیلات فوتبال آسیا، تنها مقام رسمی فدراسیون فوتبال ایران بود که در مراسم انتخاب بهترین های آسیا شرکت کرد. تاج و همکارانش در اعتراض به اینکه ایران در هیچ یک از جوایز بهترین های آسیا کاندیدا نشده است، از حضور در این مراسم به طور رسمی عذر خواستند.

برای دیدن اخبار ورزشی ساعت 24 روی ، خبر ورزشی کلیک کنید

خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها