رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 219076

پیمان رجبی:

لیلا دیگر سمت دوومیدانی هم نمیرود!

ساعت24- همسر لیلا رجبی می‌گوید او هنوز تصمیم برای مربی شدن هم ندارد.

پیمان رجبی می‌گوید همسرش فعلا قصد مربیگری ندارد: «فعلا هیچ تصمیمی برای مربیگری لیلا نگرفتیم؛ اما اگر این راه را پیش بگیرد قطعا مربی دوومیدانی نخواهد شد. بعد از آن همه توهین و بی احترامی دیگر سمت این رشته نخواهد رفت. بعد از موضوع بی احترامی و خداحافظی لیلا رجبی هیچ کدام از مسئولان فدراسیون دوومیدانی سراغ ما نیامدند فقط چند بار پریسا بهزادی پیگیر این ماجرا شد.»

او تاکید کرد: «دلایل خداحافظی لیلا رجبی نبود امکانات و بی احترامی مسئولان است و اگر لیلا سراغ مربیگری برود قطعا مربی بدنسازی خواهد شد و هیچ کاری با مسئولان و ورزش دوومیدانی نخواهد داشت.»

پیمان رجبی مربی و همسر لیلا رجبی در مورد اظهارات تیمور غیاثی در مورد حقوق و پاداش ورزشکاران هم گفت: «حقوق لیلا رجبی خیلی ناچیز بود این که مسئولان می‌گویند حقوق انگیزه ورزشکار را می‌گیرد واقعا خنده دار است، مگر کسی با گرفتن حقوق بی انگیزه می‌شود؟ مگر می‌شود به صاحب خانه و اداره آب،برق،گاز گفت صبر کنید بعد مسابقات پول‌تان را پرداخت می‌کنم؟ورزشکار نباید دغدغه های اینچنینی داشته باشد. او هم مانند سایرین مشکلاتی دارد.»

چندی پیش تیمور غیاثی؛ سخنگوی سازمان تیم های ملی دوومیدانی درمورد حقوق گرفتن ورزشکاران گفته بود حقوق سبب می شود تا ورزشکار تنبل شود و با انگیزه تمرینات را پیگیری نکند، این وضعیت سبب می شود ورزشکار نتواند در میادین بین المللی نتایج خوبی بگیرد. به جای حقوق های ماهیانه برای ورزشکاران پاداش در نظر گرفته می شود.

برای دیدن اخبار ورزشی ساعت 24 روی ، خبر ورزشی کلیک کنید

خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها