رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 219080

واکنش روحانی به پیروزی نفتی ایران در اوپک/توطئه کرده بودند

ساعت24-رئیس‌جمهور کشورمان گفت: طرح تحول سلامت یکی از اقدامات مهم دولت یازدهم است که ماندگار خواهد ماند.

سن روحانی
style="text-align:justify">حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از بزرگترین تصفیه خانه فاضلاب کشور در استان خراسان رضوی با تبریک ماه ربیع که ماه پیامبر اکرم و امام صادق و ماه برکت برای ایرانیان است اظهار کرد: الحمدالله در ماه‌های اخیر و روزهای طی شده هر روز که می گذرد خداوند پرچمی را از پرچم‌های موفقیت ما به اهتزاز در می‌آورد.

وی افزود: موفقیت‌های بسیار خوبی در ماه‌های گذشته هم در بخش اقتصادی و هم در سایر بخش‌ها در کشور داشته‌ایم که باید این موضوع را به فال نیک گرفت.

رئیس‌جمهور کشورمان با بیان اینکه آغاز سال با خودکفایی گندم شروع کردیم، گفت: این موضوع را باید به خدمت همه کشاورزان زحمت کش تبریک بگویم که توانستند مزد زحمات خود با کار و تلاشی که به کار بسته بودند در زمینه گندم دریافت کنند.

روحانی با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی امسال رشد قابل توجهی را در کشت گندم داشته است افزود: در اواخر سال 92 روزهایی بود که ذخیره گندم در این استان حدود 10 روز بود اما طبق گزارش‌های استاندار در شرایط این استان برای 10 ماه گندم ذخیره دارد.

وی اظهار کرد: ما در آغاز دولت یعنی در مرداد سال 92 استانی را داشتیم که ذخیره گندم آن فقط برای سه روز بود اما خداروشکر در سال جاری این مشکل در کشور وجود ندارد و این حاصل کار کشاورزان عزیزمان است.

رئیس‌جمهور کشورمان با اشاره به موفقیت‌های صنعت گران در بخش نفت و گاز تاکید کرد: امروز ما توانسته‌ایم دربخش صادرات نفت میزان تولیدات خود را از یک میلیون بشکه به دو میلیون بشکه افزایش دهیم.

روحانی خاطرنشان کرد: در بحث میعانات گازی نیز تولیدات ما از 300 هزار به 480 هزار افزایش پیدا کرده است که این موضوع نشان از تلاش روز افزون صنعت‌گران ما در بخش نفت و گاز دارد.

وی با اشاره به افتتاح طرح آزادگان در استان خوزستان گفت: با افتتاح این طرح ما توانستیم تولید نفت را 300 هزار بشکه در روز افزایش دهیم روندی که به خوبی نشان می‌دهد حرکت بزرگی در کشور آغاز شده و ما دست به دست هم داده‌ایم تا مسیر موفقیت را طی کنیم.

رئیس‌جمهور کشورمان با اشاره به پیشرفت کشور در زمینه تولید گاز تاکید کرد: با توجه به شدت سرمایی که ما امسال شاهد بودیم لذا بدون شک اگر ما در زمینه گاز پیشرفتی نداشتیم با مشکلات متعددی روبرو می شدیم اما در شرایط فعلی مصرف گازمان نسبت به سال 92 بیشتر شده و توانمندی که در این زمینه وجود دارد از یک حرکت جدید در تولید گاز شیرین در کشور خبر می دهد.

روحانی خاطرنشان کرد: همچنین یکی از بخش‌های مهم در کشور که از سوی دولت مدنظر قرار دارد موضوع ساماندهی به حاشیه شهرها در ابعاد اجتماعی، زیست محیطی، بهداشتی و مواردی از این قبیل است از این رو ما معتقدیم و مسئولین باید طبق وظیفه اسلامی، انسانی و انقلابی خود در راستای حل مشکلات مردم در این نقاط وارد عمل شوند.

وی افزود: ما باید جهاد و کوششمان را با ایمان و استعدادمان زمینه کنیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه شهر مشهد، شهر برکت است و سالیانه از 27 میلیون زائر از سراسر کشور و دنیا پذیرایی می کند گفت: این حاشیه‌نشینی برای ما بسیار سخت است از این رو شاهد بودیم که حرکت خوبی در این دو سال اخیر در حاشیه شهر مشهد صورت گرفته است و اقداماتی در جهت تامین آب، گاز، ساخت مدارس و مسکن در این نقاط انجام شده است.

روحانی با بیان اینکه طرح تحول سلامت یکی از اقدامات مهم دولت یازدهم است که ماندگار خواهد بود تصریح کرد: متاسفانه قبل از اجرای این طرح 86 درصد از مردم در حاشیه شهرها از نظر بهداشتی فاقد امکانات بودند ولی امروز حرکت خوبی در این زمینه آغاز شده است که بسیاری از مشکلات را حل کرده است

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها