رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 219088

قیمت مرغ عادلانه است/ سرما عامل افزایش قیمت شد

ساعت24-رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: قیمت مرغ در بازار به سطح ایده آل نزدیک شده لذا سعی در تثبیت آن داریم.

style="text-align: justify;">مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در خصوص علل افزایش قیمت مرغ در چند روز اخیر عنوان کرد: این افزایش قیمت از حدود دو هفته گذشته همزمان با برودت هوا و نابسامان شدن اوضاع جاده ها رخ داد.

وی در ادامه افزود: با توجه به وضعیت مکانی مرغداری ها در زمان سرما تردد و بارگیری با مشکلاتی رو به رو شد و همین امر سبب شد، پنجشنبه گذشته شاهد افزایش جهشی قیمت مرغ از 6هزار و 800 تومان به 7هزار و 300 تومان باشیم.

یوسف خانی قیمت فروش مرغ در بازار را عادلانه دانست و گفت: قیمت 7هزار و 300 تومان ناعادلانه نیست لذا مرغداران سعی دارند تا این قیمت را تثبیت کنند.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی اذعان داشت: قیمت عادلانه ای که اتحادیه برای فروش و جلوگیری از ضرر مرغداران مصوب کرده است چیزی حدود 7500 تومان است که هنوز با آن فاصله داریم.

وی درباره علت اختلاف نرخ مغازه ها، اظهار داشت: از آنجایی که مغازه دارها مرغ را با قیمت یکسانی خریداری نمی کنند با اختلاف قیمت ناچیز در فروش روبه رو هستیم.

یوسف خانی راهکار اتحادیه پرنده و ماهی برای یکسان سازی قیمت ها را چنین عنوان کرد: طرحی به نام یکسان سازی قیمت با استفاده از تابلوهای دیجیتال را در دست اقدام داریم که در صورت اجرایی شدن این طرح روزانه از طریق اینترنت قیمت های خرید و فروش را به این تابلوها ارسال می کنیم و مغازه دار نیز نمی تواند تغییری در این تابلوهای دیجیتال ایجاد کند.

وی در پایان بیان کرد: تا کنون 200 مغازه به تابلوهای دیجیتال قیمت مجهز شده اند اما برای پوشش دهی تمام مغازه ها زمان نیاز داریم.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها