رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 219122

مهران غفوریان با یک سریال جدید در شبکه شما

ساعت 24- پخش سریال کمدی اجتماعی «خاتون» به کارگردانی مرتضی آتش‌زمزم، از شنبه (۱۳ آذرماه) از شبکه شما آغاز می‌شود.

چهار قسمت اول سریال «خاتون» با فضایی جدی آغاز می‌شود، اما بعد از این، قسمت‌ها طنزمحور می‌شود و از دیگر ویژگی‌های آن تنوع بازیگران، لوکیشن و استفاده از لهجه‌های شیرازی، آبادانی، گیلکی و اصفهانی است. ضمن اینکه اصفهان از زاویه‌ای دیده می‌شود که تا به حال کمتر دیده شده است.

در مجموعه تلویزیونی «خاتون» که در ۲۷ قسمت تولید شده است، بازیگرانی همچون مریم امیرجلالی، هوشنگ حریرچیان، شهرام قائدی، مجید یاسر، مونافرجاد، مارال فرجاد، حسن اکلیلی، مهدی باقربیگی، محمد فیلی و مهران غفوریان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «خاتون» داستان شخصیتی به همین نام است که دامادهایش او را تشویق می‌کنند تا خانه قدیمی‌اش را خراب کند و به جای آن ساختمانی سه طبقه بسازد تا دامادها هم صاحب خانه شوند. دامادها طبقه مربوط به خودشان را تمام می‌کنند، ولی طبقه خاتون درمیان دعوای همیشگی باجناق‌ها نیمه‌کاره می‌ماند. خاتون که قصد داشت آنها را خانه‌دار کند، حالا خودش بی‌خانه می‌شود. برخوردها و دعواها سبب می‌شود که او بی‌خبر خانه دخترها را ترک کند؛ غیبت خاتون همزمان می‌شود با آمدن پیرمردی به نام قلمکار که ادعا می‌کند برای ادای دین چند میلیاردی باید با خاتون ملاقات کند ...

برخی از عوامل اصلی سریال خاتون عبارتند از: مجید شاکرین (نویسنده)، محسن آتش‌زمزم و مرتضی آتش‌زمزم (تهیه کنندگان)، مرتضی آتش زمزم (کارگردان)، مهرداد یزدانی (مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان)، مجتبی آتش زمزم (مدیرتولید)، ابوالفضل آتش‌زمزم (جانشین تولید)، سعید منتظری (دستیار دوم کارگردان)، بایرام فضلی (مدیر فیلمبرداری)، مسعود اردلانی (صدابردار)، علی اکبر بهادری (طراح گریم)، امیرحسین مدرس (طراح صحنه و لباس)، کاووس آقایی (تدوین) و بهرام زنده‌دل ثابت (مجری طرح).

مجموعه تلویزیونی «خاتون» از شنبه (۱۳ آذرماه) هرشب ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه شما می‌رود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها