رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 219123

۵ زمین لرزه دیگر شهداد را لرزاند

ساعت 24-در پی زمین لرزه ۵ ریشتری، ساعت ۱۲ و ۵۱ دقیقه امروز در شهداد کرمان، ۵ پس لرزه دیگر این منطقه را لرزاند.

بخش شهداد که در ۹۰ کیلومتری استان کرمان قرار دارد امروز شاهد رخداد زمین لرزه‌هایی بوده است. بزرگترین این پس لرزه‌ها ساعت ۱۲ و ۵۴ دقیقه به بزرگی ۳.۴ ثبت شده است.

پس از آن، زمین‌لرزه دیگری با ۲.۱ درجه ریشتر در عرض جغرافیایی ۳۰.۴۱۸ و طول جغرافیایی ۵۷.۵۱۳ و عمق ۱۰ کیلومتری به فاصله ۹ دقیقه از زمین‌لرزه قبلی در ساعت ۱۳ و ۳ دقیقه و ۲۲ ثانیه روی داده است.

همچنین زمین‌لرزه بعدی که با فاصله زمانی هفت دقیقه نسبت به زمین‌ لرزه قبلی بود در ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه و ۳۶ ثانیه به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عرض جغرافیایی ۳۰.۴۳۵ و طول جغرافیایی ۵۷.۵۹۲ در عمق ۹ کیلومتری در این منطقه ثبت شده است.

زمین‌لرزه دیگری نیز به بزرگی ۲.۹ ریشتر در عرض جغرافیایی ۳۰.۳۶۴ و طول جغرافیایی ۵۷.۵۷۴ در عمق ۹ کیلومتری در ساعت ۱۳ و ۲۹ دقیقه و ۸ ثانیه رخ داد. زمین‌لرزه بعدی نیز به بزرگی ۳.۴ ریشتر در عرض جغرافیایی ۳۰.۴۳۸ و طول جغرافیایی ۵۷.۵۵۴ در عمق ۱۰ کیلومتری این بخش در ساعت ۱۴ و ۱۳ دقیقه و ۵۹ ثانیه به ثبت رسیده است.

زمین‌لرزه دیگر هم به بزرگی ۱.۷ ریشتر در ریحانشهر کرمان در عرض جغرافیایی ۳۱.۰۴۵ و طول جغرافیایی ۵۶.۵۳۵ در عمق ۱۰ کیلومتری در ساعت ۱۳ و ۵۳ دقیقه و ۵۲ ثانیه به وقع پیوسته است.

همچنین سیرجان کرمان نیز در ساعت ۱۴ و ۱ دقیقه و ۴۵ ثانیه شاهد زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۲.۴ ریشتر در عرض جغرافیایی ۲۹.۳۸۵ و طول جغرافیایی ۴۶.۷۵۱ در عمق ۱۰ کیلومتری بود.

گفتنی است، طی حدود یکساعت بخش شهداد در ۹۰ کیلومتری استان کرمان در ابعاد مختلف به لرزش درآمده که طبق آنچه گفته شد بزرگترین زمین‌لرزه در ابعاد ۵ ریشتر بوده است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها