رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 219130

استقلال حریف السد قطر شد

ساعت 24- با مشخص شدن نماینده های ازبکستان در پلی آف لیگ قهرمانان، برنامه بازی های این مرحله اعلام شد.

با افزایش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا حالا تنها یک نماینده در پلی آف خواهیم داشت که طی آن استقلال باید اواسط بهمن ماه در آزادی به مصاف یاران ژاوی و پورعلی گنجی در السد قطر برود.


با برگزاری دیدار فینال جام حذفی ازبکستان رتبه‌بندی و برنامه دقیق بازی‌های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد. لوکوموتیو با غلبه بر نسف کارشی قهرمان جام حذفی ازبکستان شد و این در حالیست که لوکوموتیو پیش از این با قهرمانی در لیگ تک سهمیه مستقیم ازبکستان را نیز از آن خود کرده بود. حالا با شکست نسف در فینال جام حذفی سهمیه اول ازبک ها در پلی آف در اختیار بنیادکار به عنوان نایب قهرمان لیگ باقی ماند و سهمیه دوم ازبک ها در پلی آف به نسف رسید.


به این ترتیب در مرحله پلی آف الوحده امارات میزبان برنده دیدار الوحدات اردن و الحدید بحرین است و الفاتح عربستان میزبان نسف کارشی ازبکستان خواهد بود.


براساس رتبه بندی کنونی، استقلال ایران باید در تهران مقابل بنیادکار ازبکستان قرار می‌گرفت اما از آنجا که در این صورت دو تیم قطری باید به مصاف هم می رفتند همانند فصل گذشته (لیگ قهرمانان ۲۰۱۶) تغییراتی در جدول اعمال می‌شود تا دو تیم از یک کشور مقابل هم قرار نگیرند. به همین دلیل با جابه‌جایی تیم‌ها، استقلال ایران میزبان السد قطر خواهد بود و الجیش قطر از بنیادکار ازبکستان پذیرایی خواهد کرد.


گفتنی است در صورتی که سهمیه ایران در آسیا ۲+۲ باقی می‌ماند، پرسپولیس باید در پلی آف از السد قطر پذیرایی می‌کرد اما با تغییرات اعمال شده و صعود مستقیم پرسپولیس به مرحله گروهی لیگ قهرمانان، استقلال باید در پلی آف از یاران ژاوی هرناندز پذیرایی کند.


این بازی روز نوزدهم بهمن ماه ۹۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد تا علی منصوریان و شاگردانش در مصافی سنگین و دشوار مقابل حریف قطری خود قرار بگیرند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها