رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 219140

سیر نزولی قیمت انواع ارز و سکه/نرخ دلار ۳۸۲۰ تومان

ساعت 24- روند رشد نرخ ارز و به‌خصوص دلار که در چند روز اخیر شدت بسیار زیادی داشت، امروز متوقف شد ضمن آنکه از امروز بازار شاهد کاهش ادامه‌دار قیمت انواع ارز و سکه است.

قیمت سکه و ارز در بازار تهران
پس از نوسانات چند روز گذشته قیمت ارز و افزایش افسارگسیخته نرخ انواع ارزها و خصوصاً دلار، امروز شاهد کاهش قیمت ارز در بازار هستیم.

بنابراین گزارش روز گذشته، رئیس‌کل بانک مرکزی بر این موضوع که «نوسان ارزی پایدار نیست» تأکید کرده و در این‌باره گفته بود: در تحلیل قابلیت اثرگذاری هر یک از این عوامل بر تحولات بازار ارز باید به ماهیت این عوامل و درجه پایداری آنها توجه کرد؛ واقعیت آن است که تحولات روزهای اخیر بیشتر از هرچیز دیگری ناشی از شوک‌های انتظاری است که با عواملی همچون افزایش تقاضای فصلی ارز ترکیب شده‌اند و با وجود تاثیرگذاری مقطعی بر تغییرات نرخ ارز، از سوی بنیان‌های اقتصاد کلان حمایت نمی‌شوند.

به هر حال امروز موج افزایش قیمت ارز کماکان در حال فروکش کردن است‌.

فعالان نرخ ارز بر این باور هستند که نرخ دلار آمریکا باز هم کاهش خواهد یافت و اثر این روند کاهشی در روز شنبه بیشتر خود را نشان خواهد داد.

تا لحظه انتشار این خبر یک دلار آمریکا ‌در بازار ارز تهران به نرخ‌ 3820 تومان عرضه شد در حالی که پیش از ظهر امروز 3899 تومان قیمت‌گذاری شد.

‌همچنین در حال حاضر یورو با نرخ 4146 تومان، پوند با نرخ 4873 تومان و درهم امارات با نرخ 1098 تومان عرضه شد در حالی که پیش از ظهر امروز این ارزها به ترتیب با نرخ‌های ‌4213 تومان، 4871 تومان و 1108 تومان فروخته شد.

در حال حاضر سکه طرح جدید به قیمت یک‌میلیون و 115 هزار تومان و سکه طرح قدیم با قیمت یک‌میلیون و 105 هزار تومان فروخته می‌شود در حالی که تا پیش از ظهر امروز سکه طرح جدید با نرخ یک‌میلیون و 128 هزار تومان و سکه طرح قدیم با نرخ یک‌میلیون و 110 هزار تومان فروخته شد.

‌در بازار تهران در حال حاضر نیم سکه با قیمت 578 هزار تومان بدون تغییر قیمت نسبت به صبح به فروش می‌رسد.همچنین ‌ربع سکه با قیمت 303 هزار تومان و سکه گرمی با نرخ 188 هزار تومان عرضه می‌شود در حالی که پیش از ظهر امروز ربع سکه با نرخ 305 هزار تومان و سکه گرمی با نرخ 190 هزار تومان عرضه شد.

قیمت اونس در بازار جهانی طلا در حال حاضر نسبت به پیش از ظهر امروز کاهش دوباره داشت و به 1168 دلار و 30 سنت رسید در حالی که پیش از ظهر امروز ‌1175 دلار و 60 سنت قیمت‌گذاری شده بود.

‌در این راستا هر گرم طلای 18 عیار تا لحظه تنظیم این گزارش با نرخ 110 هزار و 900 تومان عرضه شد در حالی که پیش از ظهر امروز با قیمت 112 هزار و 900 تومان‌ عرضه شده بود.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها