رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 219143

ماجرای بن بست در مذاکره کریس رونالدو با بارسلونا

ساعت 24- خوان لاپورتا، رئیس سابق بارسلونا، امروز ضمن تایید صحبت های 2 هفته پیش رونالدو مبنی بر پیشنهاد بارسلونا به وی، فاش ساخت که چرا این انتقال منتفی شد.

رونالدو
خوان لاپورتا، بین سال های 2003 تا 2010 ریاست باشگاه بارسلونا را برعهده داشت و توانست این باشگاه را دچار تحولی شگرف کند. لاپورتا بود که با جذب رونالدینیو توانست بارسلونا را از رکودی 5 ساله و زیر سلطه رئال خارج کند. گواردیولا نیز با اعتماد وی سرمربی بارسلونا در سال 2008 شد.

او در حاشیه یک مراسم تبلیغاتی در مورد ال کلاسیکوی شنبه آتی گفت:« بدون شک بارسا شانس اول برد خواهد بود. با حمایت هواداران می توانیم رئال را شکست دهیم. معتقدم هنوز در دور رفت رقابت ها قرار داریم و با شناختی که از کیفیت بازیکنان دارم، بارسا می تواند عقب افتادگی خود در جدول را جبران کند. باید به این مجموعه اطمینان کرد. در هر فصل طبیعی است که در مقطعی یک تیم دچار افت شود.»

مسی یا رونالدو:« مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. بازیکنان بزرگ دیگری هم در دنیا هستند ولی به پای مسی نمی رسند. او یک رهبر، یک گلزن و یک انسان فوق العاده فروتن است.»

رونالدو:« سال 2004 ما رونالدینیو، کوارشما و رافا مارکز را جذب کرده بودیم تا بارسلونا را دچار تحول کنیم.

ژرژ مندس(ایجنت مشهور) به ما دکو را پیشنهاد کرد؛ ولی برای او جایی در تیم نداشتیم. او کمی بعد به ما گفت که یک استعداد فوق العاده به نام کریستیانو رونالدو در اختیار دارد. ما پیشنهادی 17 میلیون یورویی برای جذب رونالدو دادیم؛ ولی او با رقم 19 میلیون یورو با یونایتد توافق کرد و به این تیم پیوست.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها