رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 219150

نماینده پوتین در راه تهران

ساعت 24- ابراهیم رحیم پور معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه ایران از برنامه سفر میخائیل بوگدانف نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه به تهران برای مذاکره در باره مسائل مورد علاقه از جمله سوریه خبر داد.

رحیم پور در پایان مذاکرات دو روزه خود با مقام های روسی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مسکو، اظهار کرد: دو کشور مذاکرات مستمری در حوزه های مختلف از جمله منطقه و سوریه دارند و سفر هفته آینده معاون وزارت امور خارجه روسیه به تهران نیز در ادامه این رایزنی ها انجام می شود.

معاون وزارت امور خارجه ایران ادامه داد: همکاری های تهران و مسکو در منطقه به ویژه مبارزه با تروریسم دستاوردهای خوبی داشته است که این تعامل همچنان در سوریه ادامه خواهد یافت و امیدواریم کشورهای دیگر نیز به این روند مثبت که برای منطقه و جامعه جهانی دستاوردهای مطلوبی دارد، بپیوندند.

بوگدانف اواخر مرداد ماه نیز در تهران با مقام های ایرانی در باره پیشبرد همگرایی های دو کشور برای مبارزه با تروریسم بین المللی و حل سیاسی بحران سوریه مذاکره کرد.

همچنین پس از این دیدار، سرگئی ریابکوف معاون وزارت امور خارجه روسیه نیز در رایزنی با مقام های جمهوری اسلامی در تهران، مذاکرات برنامه ریزی شده دو کشور برای گسترش روابط دوجانبه، موضوع برجام و همکاری های مختلف را پیگیری کرد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها