رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 219181

ماجرای عجیب کارت قرمز فخرالدینی+عکس

ساعت 24-میلاد فخرالدینی با دریافت کارت قرمز دیدار هفته آتی نفت را از دست داد تا علی دایی به شدت نسبت به تصمیم داوری اعتراض داشته باشد.

فخرالدینی
style="text-align:justify">مدافع راست این فصل نفت تهران که عملکرد مناسبی در دیدارهای اخیر این تیم داشته، در برابر فولاد نتوانست چهره درخشانی از خود ارائه دهد و در دقایق پایانی با دریافت دومین کارت قرمز خود از زمین اخراج شد.


علی دایی البته در پایان دیدار برابر فولاد به شدت نسبت به عملکرد داوری اعتراض داشت و معتقد بود کارت اولی که به این بازیکن داده شده اشتباه داور بود و با توجه به جراحت باقیمانده روی پای فخرالدینی مشخص است که بازیکن حریف روی این بازیکن خطا کرده و با اشتباه داور بازیکنش کارت گرفته است.

اما مساله بعدی برای کادرفنی در خصوص اخراج این بازیکن مربوط به محرومیت فخرالدینی است. میلاد فخرالدینی تا پیش از این دیدار 2 کارت زرد در کارنامه اش ثبت شده بود که آنها را در دیدار برابر پرسپولیس و همچنین ذوب آهن دریافت کرده بود. علی دایی به شدت به دنبال این بود تا بداند با توجه به دریافت کارت زرد سومین در اواسط نیمه اول و سه کارته شدن این بازیکن و در نهایت کارت قرمزی که در اواخر بازی دریافت کرد تکلیف محرومیت و کارت های او چه خواهد شد.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها