رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 219190

طی 6 ساعت

کرمان 15 مرحله لرزید

ساعت24- طی 6 ساعت کرمان 15 مرحله لرزید.

زلزله.jpg
div class="nt-top-row" style="text-align: justify;">طی 6 ساعت و از زمان وقوع زمین‌لرزه 05 ریشتری شهداد کرمان در ساعت 12 و 51 دقیقه و 42 ثانیه تا ساعت 19 و 03 دقیقه و 24 ثانیه امشب کرمان 15 مرحله لرزید.

از تعداد پس‌لرزه‌ها دو مورد آنها بالای 03 ریشتر بودند و دو مورد دیگر نیز کمتر از سه ریشتر و در شهرستان‌های زرند و سیرجان اتفاق افتاد.

هرچند بنابر اعلام جانشین ستاد حوادث غیرمترقبه استان کرمان این لرزش‌ها خسارت جانی در بر نداشت و خسارت مالی آن در حد ترک خوردن منازل قدیمی و شکستن برخی شیشه‌های منازل است، اما با توجه به اینکه اکثریت مناطق استان پهناور کرمان در کانون و یا نزدیکی کانون‌های زلزله قرار دارند، آمادگی دائم مراکز امدادی استان کرمان امری اجتناب‌ناپذیر است.

زلزله‌ شدید 82 بم و بعد از ان زلزله زرند که منجر به جان باختن ده‌ها هزار نفر از مردم شریف این دو شهرستان شد، همواره افکار عمومی استان کرمان از وقوع زلزله‌های سهمگین دیگری در خوف هستند.

انتظار می‌رود، مدیران عالی استان کرمان و دستگاه‌های امدادی بر افزایش توان و آمادگی این استان در برابر حوادث غیر مترقبه به ویژه زلزله اهتمام بیشتری داشته باشند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها