رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 219379

پروین: پرسپولیس نباید به بازیکن التماس کند

ساعت24- مثل همیشه، علی پروین همچنان بی چون و چرا از برانکو حمایت می‌کند و می‌گوید که به او و تیمش امیدوار است: «از اول فصل به برانکو و بازیکنانش اعتقاد داشتم و معتقدم آنها اگر همین روند را ادامه بدهند، می‌توانند قهرمان شوند.

پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی است. من حتی به موفقیت این تیم در آسیا هم خوشبینم.»
پروین یک توصیه هم برای مهاجم گل‌نزن پرسپولیس دارد: «طارمی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس است که این روزها خیلی از او انتقاد می‌شود. به نظر من بهترین کار این است که طارمی به حاشیه‌ها توجه نکند چون همین حاشیه‌ها او را تحت فشار قرار می‌دهد و باعث می‌شود موقعیت‌هایی را هم که خودش خلق می‌کند، از دست بدهد. ما باید بلد باشیم با بازیکنی شبیه طارمی چطور صحبت کنیم و نباید این بچه را خراب کنیم.»
در ادامه، علی پروین با اشاره به نیاز پرسپولیس به بازیکن جدید و درخواست‌های نجومی بعضی بازیکنان برای حضور در این تیم می‌گوید: «درباره‌ این موضوع برانکو تصمیم می‌گیرد اما پرسپولیس آنقدر بزرگ است که هیچ بازیکنی حق ندارد برایش ناز کند. بازیکنان باید از خدایشان باشد که پرسپولیس به آنها پیشنهاد بدهد. مسوولان پرسپولیس هم باید قدر این پیراهن را بیش از بازیکنان بدانند و لازم نیست برای جذب یک بازیکن التماس کنند.»

ایران ورزشی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها