رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 219627

قتل پسرعمه در خانه مجردی

ساعت 24- معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به قتل پسر عمه‌اش در خانه مجردی کرده‌بود، خبر داد.

در ساعت 20 روز پنجشنبه 11 آذر ماه امسال ، وقوع یک فقره جنایت در منطقه فشم، کوچه حسینی به کلانتری 162 فشم اعلام شد که در پی آن با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که پدر مقتول در مراجعه به منزل مجردی فرزندش و در حالیکه چاقویی در داخل سینه پسرش به‌جا مانده بود با جسد فرزندش روبه رو شده است.

در ادامه با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور قاضی مهرطلب، رئیس حوزه قضایی رودبار قصران پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و پدر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: پسرم به‌نام زین الدین 18 ساله چند خانه آن طرف تر از خانه خودمان ، به همراه تعدادی از بچه های فامیل به صورت مجردی زندگی می‌کرد و در ساعت 20 روز حادثه به دنبال پسرم رفته بودم که ناگهان پس از ورود به داخل خانه ، با جسدش در داخل خانه روبه‌رو شدم.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در بررسی محل جنایت با یک جفت کتانی روبه‌رو شدند که ابتدا تصور می شد متعلق به مقتول است اما با عدم شناسایی کتانی ها توسط اعضای خانواده مقتول، شناسایی صاحب کتانی‌ها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و همزمان با تحقیقات برای شناسایی صاحب کتانی‌ها ، کارآگاهان در تحقیقات میدانی از محل جنایت و با بررسی اظهارات تعدادی از همسایگان اطلاع پیدا کردند که آنان جوانی را در غروب روز جنایت مشاهده کردند که با پای برهنه از محل جنایت خارج و دوان دوان از محل دور شده است و همین موضوع نیز باعث شده بود تا یکی از همسایگان طی تماس با پدر مقتول این موضوع را اطلاع دهد و او نیز ساعتی بعد و در پی عدم پاسخگویی فرزندش به تماس های تلفنی ، به محل جنایت مراجعه و با جسد فرزندش روبه‌رو شود .

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره پلیس آگاهی تهران بزرگ با همکاری مأموران کلانتری 162 فشم اطلاع پیدا کردند که یکی از بستگان مقتول به‌نام حجت که پسردایی مقتول بوده با پای برهنه در منطقه گیلاوند مشاهده شده است که در ادامه و با شناسایی تصویر بدست آمده از حجت توسط همسایگان ، کارآگاهان به منطقه گیلاوند اعزام شده و در ساعت سه بامداد روز جمعه موفق به دستگیری حجت . الف 18 ساله شدند .

حجت . الف در اظهاراتش صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل پسرعمه‌اش اعتراف و در خصوص نحوه ارتکاب آن به کارآگاهان گفت: روز حادثه از طریق لوله گاز خودم را به داخل بالکن کشیده و از آنجا وارد خانه شدم، مقتول در حال مشاهده تلویزیون بود که به سمت مقتول حمله ور شدم و در حالیکه بر روی زمین دراز کشیده بود خودم را به روی سینه اش رساندم و با چاقویی که از قبل تهیه کرده بودم چند ضربه به او وارد کرده و پس از آن به سرعت از خانه خارج شده و از محل متواری شدم.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: تحقیقات در پرونده در مراحل مقدماتی قرار دارد و با توجه به وجود برخی ابهامات در پرونده و همچنین برخی تناقضات در اظهارات متهم در خصوص انگیزه واقعی جنایت رسیدگی تخصصی برای شناسایی دقیق نحوه ارتکاب جنایت و انگیزه آن از سوی متهم ، در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته و متهم پرونده نیز با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شده است.

منبع: ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها