رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 219665

چه کسی سرمربی ماشین‌سازی میشود؟

ساعت 24- سرمربی جدید تیم ماشین سازی تبریز در شرایطی قرار است مشخص شود که گزینه های متعددی برای هدایت این تیم مطرح شده است.

ماشین سازی.jpg
div class="body" style="text-align: justify;">رسول خطیبی، سرمربی مستعفی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که پس از کسب نتایج ضعیف همراه با این تیم از سرمربیگری تیمش استعفا کرد، به دنبال موافقت مدیریت ماشین سازان با کناره گیری وی، چهار مربی داخلی و چهار مربی خارجی برای هدایت این تیم مدنظر قرار دارند و به نظر می رسد تا هفته آینده مربی سبزهای تبریزی مشخص شود.

تونی الیویرا، دراگان اسکوچیچ، میدن دورپ و مصطفی دنیزلی گزینه‌های خارجی ماشین‌سازان هستند و فرهاد کاظمی، پرویز مظلومی، یحیی گل‌محمدی و حمید درخشان نیز جزو گزینه‌های داخلی این باشگاه محسوب می‌شوند.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از گذشت 12 هفته از لیگ برتر با کسب 6 امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

در همین باره، میر معصوم سهرابی مدیرعامل ماشین سازی تبریز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ابتدا از زحمات رسول خطیبی تشکر می کنم و امیداورم در آینده موفق باشد.

وی افزود: نشست هیئت مدیره امروز برگزار شد و قرار است تا فردا سرمربی جدید انتخاب شود. شرایط ماشین سازی خوب نیست و امیداورم با انتخاب یک مربی ایرانی بتوانیم در لیگ برتر ماندگار شویم.
باشگاه خبرنگاران
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها